Goodbye 2010, Hello 2011 !!

Då var det dags för ännu ett år...
Känns inte alls som att det är nyår. Tiden går så satans snabbt att man hinner inte med alls.

2010... Summering... Hm...
Jag, personligen, har mest jobbat faktiskt... Små älsklingarna Nikki och Vincent kom till världen och gjorde hela mitt liv så mycket vackrare. Har redan påbörjat mitt arbete med att göra Nikki till en liten pianist samt Bon Jovi-fan.
Och visst äääälskar hon Bed of Roses, så jag tror jag är på väg att lyckas faktiskt. Underbart!
Kenny var i Kosovo, men kom hem i våras och då skulle vi minsann börja leva civilt. HA! Det höll ju...
Han är nu yrkessoldat och befodrad till Vicekopral... Så var det med det.
Även en ny bil blev inköpt som vi älskar...
Det har varit ett väldigt lugnt år... Men ett skönt år...

2011 då?
Jo, nu händer grejer.
Jag börjar plugga på distans nu i januari. Ska läsa Juridik: Arbetsrätt och jag är sjukt psyked about it.
Vi har även anmält oss till att bli fodervärdar för en liten militärhund. Hoppas vi får någon liten kompis här i 1 och 1/2 år.
Hur vår lilla Jovi tar detta isåfall kommer bli otroligt intressant...
Sen kommer väl det mesta handla om Bröllop... I november, är det sagt, så ska vi bli man och fru. Hoppas bara allt går vägen så det blir så.
Är så sjukt mycket som ska planeras, så jag är redan nu nervös att vi absolut inte kommer hinna någonting...
Men ja, jag får väl börja skriva ner vad som ska göras och ha en lista.

Nä... 2011 kommer förhoppningsvis bli ett av de bästa åren någonsin. Så jag välkomnar det med öppet sinne!
Morgondagen firas hos svärföräldrarna i Glumslöv. Så detta blir mitt sista inlägg i 2010... :)












Postat av: Marie

Guuuuuud vad roligt med bröllop!! :)

2011-01-01 @ 13:39:38
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Michelle

Bröllop :) Du, du får hojta till om du vill ha hjälp att göra inbjudningskorten/menyerna mm :) Älskar att pyssla och scrapbookar ganska mycket! :)



Kramar o Pussar Michelle

2011-01-03 @ 23:04:27
Postat av: Therese

Låter som ett roligt år ni har framför er :) Bröllop och allt! Hur kul som helst!! :)

Hoppas ni hade ett bra nyår tsm!

Kramar

2011-01-06 @ 09:51:40
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Zuzzy

Håller tummarna för att det kommer gå bra med bröllopet. Och oroa dig inte! Om någon kan fixa det så är det ju du :) Kram

2011-01-15 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback