Plugga, jobba, planera!

Det är bara plugg varvat med jobb och bröllopsplanering på denna fronten nu tycker jag.
Det är skit kul, visst! Men jag vill gärna slippa ha dåligt samvete om jag vill fika eller nåt. ;)
Sånt är det att vara student, anställd och blivande brud, allt på samma gång. HAHA!

Men kursen jag läser är sjukt intressant. Juridik: Arbetsrätt.
Det svåra är att "komma tillbaka till skolbänken". Var ju några år sen man satt där sist...
Dock ett mycket roligare ämne än matematik.
Har redan klarat första uppgiften och nästa ska vara inlämnad om en vecka...

Bröllopet går framåt. :)
Inbjudningskorten kom igår och både jag och Kenny är helt överexalterade nu.
De ska läggas på brevlådan senare idag så i veckan eller nästa borde alla inbjudna ha fått varsitt.
Kommer blir så kul!
Min efterfest klänning har även kommit, har dock inte provat den än... Borde verkligen göra det.
Allt annat flyter på... Vi har verkligen tur som har världens underbaraste föräldrar samt tärna och bestman.
De gör detta så mycket enklare för oss och vi hade varit extremt stressade utan dem.
Massa kärlek till er !!


Nej... mer plugg. Ännu mer lagar och förordningar ska in i huvudet...





Postat av: Jessi

Gullunge, love you!

2011-01-27 @ 07:51:09
Postat av: Therese

Vad roligt att det går frammåt med alla planeringar inför bröllopet :) Men hur kom det sig att ni sköt fram bröllopet till våren? Eller ni kanske ville ha ett vårbröllop kanske? :)



Ja jag undrar varför man kollar där. Jag kollar faktiskt närstan varenda dag. Kanke bara för att det berörde en så djupt och man fortfraande bryr sig?! nur som helst så är det en knäpp vana, haha :)

Kramar

2011-01-30 @ 11:32:12
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åh, jag kollar på Mil.se hela hela tiden. Det är galet, men jag tror att det är precis som Therese säger. Man har det djupt inom sig och det sätter spår!



Åh, bröllop :) hoppas att allt går som det ska! :)



Kramar M

2011-02-01 @ 15:38:13
URL: http://athello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback