I´m a little princess/TV star...

Redan mars !! Inte nästa månad, men nästa igen... Då är det dags! Och jag har nu fått en blackout vad som behövs göras... Har fortfarande inte bokat tid hos Patricia (min frisör) för frisyrcheck, för jag tänker: Jag har tid.
Nej! Jag har ju inte så mycket tid! SHAPE UP!
Får sätta mig ner med Kenny ikväll och diskutera schemat i kyrkan... Måste bestämma vilken låt jag ska gå in till.
Utgångslåten är redan bestämd. Klockrent!
Min tiara kom i helgen... (bild finns nedan) Den är underbar! Jag älskar den och hade jag själv fått välja hade jag gått runt i den hela tiden som värsta prinsessan... Så det är nog bäst att den får vara hos min mamma, annars har jag bara sönder den. ;)
Så nu är det Jessi och Sagas tiaror kvar. Tror vi har hittat dem!
Tims (den andra näbben) väst och kravatt kom också i helgen och det är så söt! Han kommer bli så stilig, den lilla killen.
Kan knappt vänta tills Dagen är här... *smil*

I helgen var jag med Jessi på Melodifestivalen i Malmö. Var där som VIP gäster så det blev mat och skumpa och vin före showen och sen hade vi superba platser
Även om jag inte är världens schlager fan så var det kul att se hur allt gick till, med alla direktioner och folk som springer överallt. + vi fick se The Arks sista spelning live, då det var faktiskt jävligt kul!
+ vi var med lite i TV. Så ja, jag anser mig själv lite av en TV star nu. ;) (bild finns nedan)
Självklart började min mage balla ur lite, men det gick... Hängde dock inte med ut och festa efteråt pga det, men ja... Man får väl vara nöjd med det lilla...






Min tiara...
(bild från Halens.se)




Tv star? ;)








Postat av: Michelle

Haha, ja du är allt en TV star! :)



Åh, jag kan tänka mig att du tänker "jag har tid" det hade jag också gjort!! :)

Vad ska du ha för blommor?



Kramar!

2011-03-02 @ 09:47:11
URL: http://athello.blogg.se/
Postat av: Lizette

Jag kan vara på dig att du har INTE så mycket tid kvar om du vill.. :P Jag har också varit på tv, fast inte bara i Sverige utan över hela världen.. Jag har nämligen varit med i ett Jackass avsnitt.. =)

2011-03-02 @ 21:30:16
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Babbi

Yay, du har bloggat! Riktigt fin var tiaran :) Och du kommer klara allt ;) kommer bli ett så vackert bröllop!!

2011-03-04 @ 06:19:02
URL: http://mirinu.blogg.se/
Postat av: Kitte

Haha och jag missa er i tv...



Jag har sett tiaran ! jag va like, en av dom första !

2011-03-09 @ 20:42:31
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback