Bröllopsyra...

Brudklänningen beställd. Vigselringen beställd. Herrkläderna ska tittas på imorgon. På lördag ska jag och Jessi gå på Tiara/smycke-jakt. Tårtorna har vi lämnat i säkra händer, så dem tänker jag nästan inte ens på. ;)
Det känns som att allt är ganska klart. Men när jag tänker efter så är det inte fallet.
Jag har säkert bara glömt en jävla massa...
Lätt är det också när ens blivande man ligger i pansarfordon träning och det enda han just nu tänker på är de stora bjässarna han lär sig köra...
+ han sover på regementet en del... Han var inte ens med och valde vigselring. Det var pappsen och jag som fick göra det.
Det är jäkligt tråkigt faktiskt... Och jag vet att han tycker det också, men jag kan ändå inte hjälpa att bli lite purken över det.

Festklänningen passade perfekt iallafall! Den är dö cool! (se nedan)

Nej, nu ska jag leta klänning till min lilla Nikki Star... :)














Postat av: Lizette

Får man fråga vilken lokal ni ska vara i? Är nyfiken då jag vill ha tips på lokal (och kostnad) inför vårt eventuella bröllop. Hur många gäster är det som kommer? Kram

2011-02-21 @ 17:00:07
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback