Sicka veckor!

De senaste veckorna har varit... Kaos.
Jag har praktiskt taget varit boende på jobb. Ja, så har det känts! Och så har man så otroligt mycket att göra med det här förbaskade bröllopet (ja, det låter så idag)...
Denna helgen var vi och tittade i kyrkan. Den är underbar! Perfekt! Sen vidare till lokalen. Mycket space. Blir bra.
Jag och Jessi hittade ÄNTLIGEN tiaror till henne och Saga. Och denna veckan SKA min brudklänning komma samt Jessis tärnklänning...
Idag ska jag och Jessi även till den fantastiska Patricia och gå igenom våra frisyrer till the big day.
Låter väl bra, eller hur?
Mmm... Om de inte varit för de där förbaskade grå molnen på min bröllopshimmel så hade det varit underbart.

Bråk, tjafs, folk som tar sig friheter.... Ja... sant. Är så trött på det att jag skulle kunna spy.

*sigh* Och det senaste avsnittet av Army Wives var det sorgligaste jag sett... Så hemskt.
Som jag grät. Flashback till när de svenska soldaternas kistor stod upplysta på flygplatsen och den klumpen inom en som vägrade försvinna.
Saknar min Kenny... Fast han kommer hem om några timmar, så saknar jag honom lika mycket som om han var i Kosovo igen.

Dålig dag... usch.




Postat av: Kitte

SMILE för faaaaaan ;D

2011-03-28 @ 18:29:42
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Bea

Kommer gå så bra med bröllopet ska ni se! Men förstår att en del är frustrerande.... Hoppas någon fotar så man får se hur fina ni är!



2011-03-28 @ 19:28:25
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åhåhåh,, När fan ska man kunna köpa hem boxen? Haha jag har ju din box fortfarande samt min egna! Jag ska se till att hämta min usb sticka hos Jakobs föräldrar sen ska jag när du har tid komma hem till dig och hämta en massor med avsnitt!! :)

Och du! Ditt bröllop kommer bli det bästa i hela världen, det är ju DITT och KENNYS!! :)



Kramar!

2011-03-29 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback