Bridezilla...

Sådär ja... Nu kommer min innersta bridezilla fram.
Den enda som hittills har fått det är Kenny och Jessi... Men ni andra kan vara lugna. Jag är säker på att jag kommer till er också...

Är ganska stressad nu över det.
Var inte det för en vecka sen, men nu. NU är jag stressad.
På söndag ska alla ha svarat om de kommer eller inte. Ja, alla utom min farfar. Han får lite mer tid, så han kan känna efter i lugn och ro om han har ork till det.
Han var visst ingen ungtupp längre. ;)

Annars börjar väl allt hända nu.
Så nästa gång har jag mer att skriva om.

Just nu är jag bara surig...

Postat av: Bea

hehe, tur man bor en bit ifrån då så man slipper :P Hoppas du får en fantastiskt bröllopsdag!

2011-03-18 @ 20:27:23
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: Michelle

Blomster valet lät underbart! Jag längtar tills den dagen då det är min tur.. Ojojoj då kommer det bara skott pengar på den som inte infinner sig på rätt plats vid rätt tid!



Sjukast ever, fick brev från FM, de säger att jag sökt GMU?! Det visste jag inte att jag hade.. Undra vem som gjort det åt mig? Men kanske man borde fylla i resterande uppgifter o testa? Jag vet inte!



Kramar!

2011-03-23 @ 07:04:06
URL: http://athello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback