Wedding...

Stress, stress, stress...
Vi flyttade fram bröllopet från November till Maj. Kändes bäst så och vi gör det mindre än vad vi tänkt från början.
Kändes jätte bra! Känns fortfarande jätte bra, men nu kommer stressen. ;)
Egentligen förstår jag inte varför jag stressar. Allt är ungefär klart.
Gästlistan är klar, kyrkan är bokad, lokal är bokad fast den stänger kl 23.00, försöker hitta nåt roligt att göra efteråt om vi känner för det. Utgång? Hotell är uppkollat.
Klänningen är hittad, tärnan är bestämd (min helt egna Jessi såklart), brudnäbben är också bestämd (älskade lilla Saga), bestmannen lika så.
Ikväll ska vi fixa inbjudningarna, så folk kan skriva in vårt viktiga datum i sina kalendrar. *pust*
Men allt blir värt det så fort Kenny kramar mig. Min fina fina Kenny...

Sen nästa vecka är det Gala med jobb. Kommer bli niiice!
In i garderoben och hitta någon snygg klänning. ;)
Och i februari är det lillsyrrans och Pelles bröllopsfest. Jag beställde en glittrande top till det igår och den är perfekt.

Nej, nu ska jag baka chocolate chip cookies till Kennys gäng på jobb... They looove my baking. ;)

Postat av: Anonym

Men åååh vad roligt gumman! Show me brudklänningen!! :)

2011-01-12 @ 15:47:59
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback