26 år med åldersnojja...

Jag fyllde 26 i tisdags...
Va spännande... Not. Ådersnojjan slog till ganska duktigt. Hade absolut inte lust att bli ännu ett år äldre, men man kan ju inte stoppa tiden.
Blev firad hela 3 gånger. Förra helgen med vännerna, i tisdags med familjen och i torsdags med delar svärfamiljen.
Massa fina presenter har man fått. Ääälskar att få presenter. ;)

Har inte hänt så mycket annat... Förutom att Julen knackar på dörren.
Det är julskyltning på Råå imorgon och nästa helg är det 1:a Advent. Mysigt!

Julskyltningen är speciell för mig och Kenny. Vår första dejt var på Råås skyltning för ett par år sen...
Haha, det var sjukt kallt och Kenny lånade ut sina handskar till mig som var allt, allt för stora. Så när jag var sekunder från att bli en isbit permanent, åkte vi in till stan igen och käkade thaimat...
Och det var där jag insåg att jag nog var kär....

Det som är bäst med denna julen är att Kenny är hemma. Han var inte det förra året och som jag längtat efter det. Han kommer vara med och juldekorera, köpa julklappar och bara mysa hela december igenom.
OCH han är hemma på nyårsafton! Han är inte i ett helt annat land! Jag kan inte beskriva lyckan!

Men i o med jul så kom den första snön igår...
Jag är den som alltid köper ganska billiga stövlar som alltid går sönder efter ett par veckor av blötsnö och jag är nästan alltid blöt om fötterna.
Så idag har jag faktiskt köpt ett par rejäla kängor. Men som ändå är så jag så det smäller om det. ;)
Fluff, fluff och åter fluff.
Jag älskar mina nya Bearpaw skor !!!!






My Fluffy Shoes !!!








Postat av: Marie

Men åhhh dom där skorna var ju helt underbara! VART har du köpt dom?? :)

2010-11-21 @ 00:28:58
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Michelle

Oj vad mysiga!

Vet du Vännen? Du kommer klara det kanon när han är nere i affe. Hur länge ska han vara där?



Du vet ju att jag finns här precis som du finns för mig! Dag som natt! Pussar o Kramar!!

2010-11-22 @ 22:16:53
Postat av: Therese

Vad mysiga dojjor :)



Ja boken är riktigt bra, men jag är av typen att jag liksom tröttnar ett tag, sen läser jag jättemycket och så tröttnar jag igen. så det tar lång tid för mig att läsa ut en bok :)

Jag har inte läst dom men jag har dom hr hemma, så efter tusen strålande solar är klar så ska jag läsa dom :)



Nej, nu börjar det dra ihop sig :)

Hur går det för K i Halmstad? Inga planer för FM att skicka iväg honom?

Kram!

2010-11-30 @ 22:11:28
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback