Min son?

I natt drömde jag nåt som har förföljt mig hela dagen...
Jag drömde att jag var gravid, inte lite gravid, men höggravid.
I drömmen var jag självklart på jobb (var annars liksom...) och fick helt plötsligt värkar.
Självklart hade jag sån tur (vi är ju i drömmarnas värld) att det fanns en barnmorska på jobb. Hon såg lite bitter ut, men hey, what to do...
Anywho, jag skulle födda mitt barn på min chefs kontor.
Och jaa, det gör ont att föda barn visst. Känslan har huntat mig hela dagen...

Men jag fick en son... Och han var så vacker och jätte lik min lillebror. Han fick namnet Samuel.
Och om man trodde att drömmen skulle sluta där, så tror man fel.
Samuel blev en barnfilmstjärna, utan droger och shit, och var en jätte bright kille. =)

Egentligen kändes det inte som en dröm. Mer som en film, om mitt framtida liv...
Och det hjälpte ju inte att varenda program man har tittat på idag har haft nåt att göra med gravida huvudrollsinnehavare och diskussioner om man är en bra mamma eller inte.
Eller det kändes som att varenda program handlade om det...

Shit ja... Men om jag får en son i framtiden, så ska han få heta Samuel...
För det kändes så rätt. *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback