Shoppoholic?

Tror jag är det. Helt bestämt...
Jag+Lala+Väla+Kreditkort = Varning för övertrakassering!

Hänt mycket i helgen och denna veckan.
Började i lördags med en ny snygg frisyr. Love it, kan göra pudelfrilla och allt. Och NEJ, 80-talet är inte dött. *ler*
Fortsatte hem till Jessi, där jag fick lära mig hur man gör grekiska köttbullar... Det var skit kul! Men jag kommer nog aldrig göra det ;)
Fortsatte hem till mamma och hängde lite med småsyskonen. Blev en hel del sockerkickar blandat med martini.
Gick hem, fick för mig att färga håret mörkt. (kan ha varit martinin som talade... vet inte säkert än)
Så, det gjorde jag. ;) Ett ord: SMOOOOKING HOT!

Söndagen: Shopping med Lala... igen. ;) Hann även med lunch och hasseldröm (det bästa som finns just nu)
Sen fick vi den ljusa idén att sola i 25 min. Brände låren nåt så fruktansvärt.
Måste verkligen lära mig mig att även om hårfärgen nu är mörkbrun, så är jag fortfarande blond... ;)

Måndagen: Liten smärre chock kom denna dagen... Kändes jätte skumt och tankarna vandrade rundor som fan.
Satt mest i tele hela kvällen. (för jag gör ju inte det tillräckligt på jobb... )
Sen har det varit ganska lugnt resten av veckan. =)

Imorgon åker jag till Stockholm över dagen. Rustas HK. Spännande!! =D
Men måste upp sådär omänskligt tidigt... *grimas*

Tjiliwinken!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback