Stockholm

Så ja, äntligen hemma...
Kom från Stockholm vid halv 6, men vände när jag kom hem för att fika med Lala. ;)

Gick upp kl halv 5 imorse. Inte ett dugg mänskligt.
Men tog tåget ut till Påarp kl kvart 6. Blev hämtade av Jessica och hennes man Pär (vi tvingade honom att köra).
Hade skit kul i bilen på väg till flygplatsen. Diskuterade bröllop på soptippar, körning på fel sida av vägen och hur mycket bilen vägde (japp, vi vägde bilen).
Kommer fram till flygplatsen där vi får PÅSKÄGG! Wooohooooo!
Resan dit gick skit bra! Första gången jag flög propellerplan och jag ääääälskar det! Jessica älskar det inte alls lika mycket...

Men vi kommer fram, in one piece. Blir hämtade och kör till Rustas HK. Förmiddagen satt vi mest i möte.
Lunchen blev en riktigt tjejlunch, med 5 tjejer. Massa skvaller och lite osanningar. ;) *asg*
Eftermiddagen gick rekordsnabbt och snart var det dags att återvända till flygplatsen.
Resan hem var liiiiite läskigare... Det blåste en hel det så det var pretty much turbulens. Kändes som planet dök flera meter rakt ner och magen var lite orolig.
Det hjälpte inte heller att piloten sa: Jag ska försöka ta ner oss så snabbt som möjligt, kommer bli lite gropigt, men det sista som lämnar planet är vingarna *skratt*
Jessica och jag bara tittar på varandra och säger: Vi kommer dö!!
Meeeen vi överlevde, fast det var förjävligt hoppigt. ;) Vi får även ett till påskägg när vi landar! ;)

Kommer ut till bilen där Pär väntar med Bon Jovi på full volym. (kan det bli bättre?!)
Har skit kul på vägen hem också med massa rock´n´roll.
Kommer hem för att vända, ner i stan, möta Lala för massa fika. =) Nya favisen är Irish nut.

Imorron gäller det solning med Lala och sen får vi se vad som händer... ;)

Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback