Kaosvecka...

Denna veckan har varit en sån vecka, där man borde vaknat varje dag och legat kvar i sängen...
Helt sjukt! Det har ringt helt crazy på jobb och så har 2 tjejer varit nere från Västerås för utbildning. Sen blev man projektledare för ett 3 uppdrag  och jag ska visst bli 2:a support för ett annat uppdrag igen... Har inte ens hunnit det jag skulle göra denna veckan.
Har varit tillbaka i 5 dagar och behöver redan semester igen. ;P
Det roliga är att man har massa nytt folk att lära känna... Har Sara bara ett bord ifrån mig, Sebbe på bordet bredvid, Micke på ett annat bord bredvid + lite mer killar på avdelningen. ;)
Äsch, nä, jag saknar faktiskt de andra som flyttat ner en våning.

Linserna är fortfarande förjävliga. Ska ringa optikern imorgon... Känns inte så bra som det borde göra.
Men gud, vilken frihet det är!! Love it!

Min operation har blivit inställd... Helt och hållet. Är skit pisst och riktigt down pga det...
Har ingen aning om vad som händer nu. Känns bara som att jag gått igenom ett helvete flera ggr om igen i förbereddande syfte och nu ingenting.
Feels like shit!

Flyger upp till Västerås på måndag. Blev lite hastigt bestämt idag. Vet fortfarande ingenting om hur jag kommer till flygplatsen, var jag landar, var jag ska bo eller hur jag tar mig till kontoret...
Och är det verkligen bra att släppa iväg mig helt själv till en stad jag inte kan någonting alls om? Troligen inte...
Undrar hur detta kommer sluta egentligen... Kan bli ett äventyr...

Grattis till min solstråle Marie som kom in på sin utbildning! <3

Dagens mest spelade låt: Fallen from graceland, Richie Sambora...
Postat av: Marie

Tack gumman :) Love you!

2007-08-24 @ 22:25:21
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: kicki

Hittade din lilla blogg. Hur lever livet på Teleresurs? Är det några kvar sen jag jobbade där? kram

2007-08-26 @ 07:59:39
URL: http://attoffs.blogg.se
Postat av: Marie

Hehe ja.. Å jag har varit därifrån nu. Och vill verkligen tillbaka!!

2007-09-04 @ 11:36:31
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback