Mysvecka...

Denna veckan har varit underbar... Känner att min energi är på väg tillbaka, känns härligt, saknat den ju.

I tisdags åkte håret av. *ler* Inte allt dock, det har ju varit för Britney.
Men en hel del åkte och nu räcker det bara ner till axlarna. Sen färgades det mörkbrunt också... Love it. 
It´s me.

I onsdags var jag och Lowe på äventyr. Vi skulle luncha ihop... Det slutade i flera timmars shopping. ;)
Kom hem med ny snygg blå "rock" tröja, nya svart konversliknande skor och armband. 
Sen fick Lowe införskaffa Burning Crusade så hon kunde vara med i vårt guild och spela med mig.
Kvällen tillbringades sen väntandes på att allt skulle installeras. (jag hör nu själv hur detta låter... *suck*)

Torsdag... Fick träffa min underbara Lala igen efter 2 månader. Som jag saknat henne!
Är man van vid att vara med någon så ofta som vi är med varandra och sen försvinner den ena iväg... Då är det jobbigt. Och världen är inte alls sig lik mer. Men nu är det bra igen...
Kvällens citat: "När jag bli statsminister..." av Lala.

Nu sitter man här och käkar glass man fick av chefen. 4 h kvar... sen får jag gå hem.
Stockholm väntar på måndag! *längtar* Komma bort lite och sen blir det fest när man kommer hem.
Underbart!

 
Postat av: Marie

Haha.. Vad bra att du själv börjar höra hur det låter ;) Miss you!

2007-08-04 @ 14:50:46
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback