Semestern är över...

Känns inte som jag varit borta i 2 veckor and that... sucks! Big time...

Stockholm var underbart... Men det är alltid skönt att komma hem.
Förra veckan var jag mest hemma. Var hos tandläkaren förra måndagen och... det var väl kul. (6 stora sprutor bedövning som inte hjälpte...)
I helgen var det frukost hos mormor som gällde och sen myspys med Jessi. Så egentligen har jag gjort allt jag skulle på min semester...

Imorse var jag hos optikern för att hämta mina linser. Första gången jag skulle använda sånt men det går verkligen jätte bra! (förutom det lilla faktumet att mina ögon inte vant sig så jag ser inte så mycket och att jag pga det blir illamående)
Men min optiker är as het så... *hehe* I survive... ;)

Om 2 veckor väntar Västerås. Ska jobba från kontoret därifrån i en vecka. Kan bli spännande... Känner inte alls till den staden, what so ever... Syrran kanske kommer dit en runda. Nä, får nog faktiskt försöka sno med någon annan också.
Sara hade varit underbar att ta med...
Postat av: Marie

naw!! tack! :) me love you!

2007-08-23 @ 22:02:57
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback