Stockholm

Så var man här... Underbara Stockholm.
Kom i måndags efter flera, flera timmar på en buss... Ordet asstech var det som användes mest hela resan.
Syrran mötte mig på Centralen och vi headed out för att köpa en ny bikini till mig (eftersom helt plötsligt bestämde vädergudarna att det visste det skulle bli sommar).
Kommer sen hem till ett fullt hus där det serveras pesto med tillbehör. Blev en del drinkar också så man var lite smålullig när man skulle sova.

Igår var en sån där orkelös dag. Pallade nästan ingenting pga värmen... Tur att man kan sticka och bada. Helt perfekt!
Kommer hem för middag med grevinnan. Mysigt! Och sen Så ska det låta på balkongen innan syrran var tvungen att sova.

Idag väntar middag inne i stan på Kellys och sen utgång (Engelen). Mina nya skor ska invigas... Kan göra lite ont imorgon. ;)

Nej... nu ska jag göra frukost. Och hörre ni, semester... Hur skönt är inte det?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback