Jakten på den vilda linsen och spetsad av nålar...

Konstig dag igår... Mitt huvud hann inte riktigt med.

Det var fortfarande hel dött på den danska sidan på jobb... Man, va uttråkad vi var.
Så vi får in avtal vi ska sitta och göra och helt plötsligt, när jag sitter där i lugn och ro börjar mitt öga rinna. Inte så här lite utan fruktansvärt mycket så jag springer mot toa och skriker efter Sandi på vägen: "Sandi!! Min lins! Koooooooom!!"
Och självklart kommer hon, räddaren i nöden. Många ggr den kvinnan får step in när det gäller mina linser...
Iallafall, vi låser in oss på toa och får ut linshelvetet och sköljer rent och shit.
Stoppar in den igen, men nej... Det börjar rinna igen och känns skit irriterat och jag kan inte ens ta ut den.
SÅ, Sandi får in och gräva i mitt öga för att rädda mig från att se ut som en och annan tvättbjörn (mascara, people, mascara...).
Och vi får skölja igen... Det enda som hörs från den toan är snörvlande från mig och en hel del fnissande. Meen, det lyckades och vi kunde till slut lämna toan.
So what att det såg ut som att jag hade bölat ögonen ur mig. Jag såg iallafall. ;)
Thank you, Sand!

Dagen fortsatte med att jag skulle till läkaren med min arm och få akupunktur för att försöka få loss nerven som sitter lite fast. 
Var ganska nervös... Är inget big fan av nålar, I can tell you that och här betalar jag för att en människa ska sitta och köra in nålar i mig! Hann ångra mig 1000 ggr på vägen dit.
Men kommer dit och det var faktiskt inte så farligt... Gjorde lite ont när nålarna gick in, men sen var det mest en ganska skum känsla som jag faktiskt inte kan förklara. (konstigt då, det satt nålar i mina muskler........)
Hm... Nästa gång ska det vara ännu fler nålar...
Och det enda jag kan tänka på är Pinhead i Hellraiser filmerna. Den killen måste ju må förjävligt dåligt så många nålar han har inkört i sig. ;)

Ska ha ett nytt uppdrag på jobb... Onoff. Började med det igår och det är faktiskt lite kul med nytt. Får lite konstiga reaktioner när jag berättar det för folk bara.  
Rob trodde att jag försökte lura honom och jag fick säga meningen: "Jooo, det är sant!!" Ungefär 20 ggr innan han finally trodde på mig... *suck*
Kim (Ragnar) tyckte mest det var roligt och tyckte jag kunde gå på direkt... Eeeeh, what about no? 
Sebbe, som jag pratade med på kvällen, hade nog den värsta reaktionen av alla och började asgarva. Inte nåt snällt skratt, utan ett riktigt elakt skratt och nån kommentar om att jag skulle få hela alltet att gå i konkurs. 
Well, dude, tack för ditt stöd... *dryper av ironi*
Catrine fick jag också tjata 50 ggr på innan hon trodde på mig... + SIBA avdelningen (där jag satt förut) kallade mig förrädare.
Undrar varför ingen tror på mig egentligen... Såååå dålig är jag väl ändå inte på elektronik?... Eller?
You fuckers...

Haha mina syskon har också hamnat i bloggträsket, ni kan läsa allt om deras liv här:

http://ellebell86.blogg.se/
http://kittelund.blogg.se/
http://babbilund.blogg.se/



6 månader och 1 vecka kvar to One Wild Night!!


Postat av: Babbi

Haha vilken dag du har haft xD antar du redan läst om min lilla dag ;D Haha reagerade mest när jag såg "ett visst namn" haha puss!

2007-12-12 @ 23:54:48
URL: http://babbilund.blogg.se
Postat av: Charming man

Vad har du önskat dig i julklapp? :D

2007-12-12 @ 23:59:22
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback