Julklappar och Dilana...

23 december idag... *mys* Ska strax slå in de sista julklapparna och sen packa liten väska för några dagar hos mormor.

Hände inte så mycket på jobb i fredags förutom att Micke, som kommit hem från Norge över jul, kom och hälsade på. Allting kändes normalt igen, som att de inte varit borta alls. =P
Men annars var det bara att mata samtal, dricka massa cola och diskutera vinterkräksjukan som visst sprider sig över jobb. (jag har klart mig, thank god...)
Efter jobb sprang jag upp till Väla för att köpa gigantiska korgar proppfyllda med godis till Shishi och Bea som hade födelsedagsfest senare på kvällen. Tur att mamma kom och hämta en så man slapp konka hem allting som skulle med. *smile*
Kommer till festen och hade bestämt att jag skulle ha en nykter kväll av olika anledningar... Det gick riktigt åt helvete eftersom Shishi utmanade mig med jegermeister och jag är ju inte den som backar när någon slår vad med mig (man skulle kunna tro att jag lärt mig vid det här laget... men nej...) Detta följdes av rödvin och mer jegermeister. Sen var jag packad. Och inte lite heller... Då får man sms av Rob som undrar var jag är eftersom han, Kim (Ragnar) och David festar nere i stan. Det bestäms att de ska komma upp till festen och jag springer iväg för att hämta dem.
På vägen ner till stan ringer jag Sebbe... Det gick ju jätte bra. Värsta fyllesamtalet uppenbarligen eftersom det inte är mycket jag minns av det.
Blir hittad av killarna och vi drar upp till festen en stund innan vi drar vidare för att äta på Max. Här skiljs vi åt från de andra, men efter världens bästa fyllemat och tjafs om saker som jag bara tycker är en självklarhet, så blir vi hittade igen av de andra. Och jag och David drar med dem till Dickens för att parta vidare med lite karaoke.
Här blir man även hittad av dansken från festen hemma hos Fredde och Kasia. *smile* Och det tyckte vi väldigt mycket om. ;)
Stapplar hem vid 3 och somnar gott efter flertal fyllemess till olika personer. *oops*
Vaknade bakis som fan igår och ringer Sara för att berätta om alla äventyr jag varit med om. *S* Detta följs av en liten shoppingrunda i stan och sen hem i perfekt tid till Rockstar Supernova.

Shit, va jag älskar det programmet.
Jag älskar Dilana! Fantastisk! Och man måste ju bara nämna Toby Rand och Lucas Rossi. Toby är en sån där snygg kille som kan sjunga, så självklart tycker man om honom. Lucas är mer att han trollbinder en med hans röst....
Men inget slår Dilana... För er som inte hört henne: YOU GOTTA! Särskilt låtarna; I kissed a butterfly, Do you now och PMS.
(Sara sitter nu o läser detta och nickar för fullt.) ;)
Sen att man i programmet får se Gilby Clark *drool*, Tommy Lee och Jason Newsted do som magic är ju bara ett stort plus i kanten.


Igår kväll satt man mest i telefon... 2 timmar med Sebbe (det var den teleräkningen) för att prata om allt och få lite info vad jag egentligen sa i mitt fina fyllesamtal. Men det är ok, jag var bara full visst. ;)
Sen var det Robins tur i nån timme för support och till sist Sara i nån timme. *S* Sicka liv vi har...
Sitter hemma en lördagskväll och pratar i telefon med varandra! *fnys* Ok, Sebbe var ursäktad eftersom han skulle ta bussen till Sverige bara några timmar senare... (Och nu är han hemma! *studsar upp och ner*)
Men vi andra, nej nej, det får bli skärpning här... ;)

Ooooh, nä ska ta och slå in klapparna nu och kolla var fasiken syrran är någonstans... Om hon lever.


MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!




 


image35
Dilana


5 månader, 3 veckor och 6 dagar kvar to One Wild Night!!

Postat av: Babbi

Jag vill också snacka med han -.-

2007-12-23 @ 16:54:22
URL: http://babbilund.blogg.se
Postat av: Elle

Du skriver bara om jobbet hela tiden o dom som jobbar där.. De finns faktiskt roligare människor o skriva om.. Like me.. Haha..

2007-12-24 @ 00:54:15
Postat av: Marie

GOD JUL!! :)

2007-12-24 @ 11:26:31
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback