Snöflingor, tack...

Det regnar och regnar och regnar... Är det inte dags att byta ut de där blöta dropparna mot vackra, vita flingor?
I really think so! Och nu börjar alla som har bil att muttra och svära... Jaja, klaga. Ni kan stå ut 1 månad eller 2...
Och ni tycker det är mysigt längst in i hjärteroten. ;)

Denna veckan har varit spännande och stressig.
Var hos läkaren i måndags. Har en nervklämd i handleden och har nu en skena som håller handen helt rak. Ska ha den när jag sover och jobbar i 3 FREAKING veckor... MEN JIPPI! Man känner sig som värsta invaliden!
Lillsyrran börjar till och med kalla mig handikappad. Gee, thanks! Känner stödet...
Man kan ju för fan inte sova normalt med skiten, man fastnar och hamnar i konstiga ställningar och till slut vill man bara slita av den... Men nej... Lika bra att stå ut... Annars kanske de cut me open, och det vill vi inte...

Ledig i tisdags, var och shoppade massa julklappar. Ibland är jag bara så jävla bäst på sånt. Jag borde verkligen bli personal shopper!
Men jag kan ju inte skriva vad jag köpte... ;) Har småsyskonen och Sara och Sandi snokandes rundor här inne, så det går inte för sig. ;) Tålamod, mina vänner, är en dygd... Remember that.

Onsdags... Hände inte så mycket förutom att Robin har tappat rösten! Gud, va jag garva när han kom på morgonen och skulle prata. Helt sjukt va roligt det lät... Och nu inser jag vilken hemsk jäkla människa jag egentligen är...
Förlåt, vännen... (kolla, offentlig ursäkt och allt)
Dagen fortsatte med att jag får värsta cp skrattattackerna bara jag tittar på Stoffe och jag börjar till slut skratta mitt i ett samtal och den stackars kunden tror jag blivit totalt galen.
Stoffe bekräftade mitt tillstånd med att säga: "Du är ju fan sjuk!" Hmm... True, true, men fan va roligt det va... ;)

Igår var en sån där lång dag och jag o Sara proppade i oss otroliga mängder skit. Jag var uppe i 3 color, 1 redbull, 1 fetebaguett (som killarna sa liknade Pink Sambora eller Ricky som Jonny börjat kalla den...), 2 lussebullar, 1 mars och massa jävla choklad som vi fick från banken.
På kvällen är det totalt dött och Sara får den underbara idén att pimpa Stoffes tangentbord och mus med chokladpapper i silver som hon viker till små flygplan. SÅ hon börjar pregga i mig ännu mer choklad tills jag trodde jag skulle spy. Men fan va fint det blev. ;)
Tomas lurade mig som fan denna kvällen... Han satt och ringde på min jobbtelefon men la på innan jag hann se vem det var. Så satt han och gjorde ett antal ggr i en halvtimme tills jag säger nåt med att det är nog nåt fel med telefonerna.
JA! säger han, för det hände visst honom också och det var ju inte alls bra, för tänk om linjen är blivit idiot och slänger ut samtalen. Så vi drar igång värsta undersökningen men hittar inget fel.
DÅ tycker jag att det är bäst att ringa vår kära IT avdelning. Så jag ringer och hamnar hos Ante som visst har jouren och börjar babbla om den här fördömda linjen och Ante höll med om att det inte alls var bra. Så han ska in i systemen och hålla på och då... säger Sara: "VÄNTA! Han ljuger ju bara! Tomas lurar skiten ur dig!"
Och mycket riktigt sitter Tomas och asgarvar: "Så ringer du IT!"
Jag blir sur och Ante blir ännu mer sur och säger: "Gå och slå honom HÅRT! NU!"
Jävla Tomas... Fy fan... Payback, är allt jag säger...
Robin röst hade fortfarande inte kommit tillbaka... *fniss*

Idag har varit en lååååång och tröttsam dag. Minuterna har segat sig fram... Men till slut, efter musik krig med Stoffe,  slutade jag och sprang upp på Väla för att möta Jessi för lite julklappsshopping. Vi går förbi Sätta-på-Robin-granen och jag berättar för Jessi att detta är den berömda granen jag bloggat om. (egentligen är det bara Sara och Robin som verkligen vet hur roligt detta är)
Men det är en väldig tur att Jessi är van vid mig... Annars hade jag nog blivit inlåst någonstans med en tvångströja. ;)
Hon fick sin födelsedagspresent som hon blev toppenglad för! Tur... hade varit jobbigt annars... ;)
Robins röst är fortfarande väldigt rolig, men är på bättringsvägar. ;)

Nu är det helg och med den väntar jobb, biobesök, mer shopping och kanske ett ringa-väcka-bakfull-Sara. Får se om jag har en dödsönskan just den dagen. ;)



image30




image29

Stoffe! You've been pimped!

 
Postat av: bitchen

ja om du vill dö så ring du... helt okej... ;)

2007-12-07 @ 23:14:40
URL: http://valkyria85.blogg.se
Postat av: ruobie .

HAHAHAHA ! i love that pic ! pimpad mus ! så hiimla klockrent asså ! :D nice done ! det där med TK var ju lysande , trick o treat grej lixom .. avgudar den killen .. och mia GÅR PÅ DET ! hahahah! man kan inte sluta garva .. hehe! ;D

2007-12-08 @ 14:33:07
Postat av: Marie

Haha.. va fint!

2007-12-08 @ 16:54:12
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback