Helgen...

Har ungefär varit ett enda fylleslag. ;)

Började på fredag när jag och Jenny begav oss ner till stan för att möta boysen. Hittar gänget på Hamnpavan.
Så roligt! Skulle hålla mig nykter, för att hålla Jenny sällskap, men det gick åt helvete när Ante motsatte sig detta.
Så man fick en grogg istället, tätt följt av shotar.
Vi drog vidare till Bishops, men där blev vi inte långlivade utan drog vidare till Dickens, där det spelades underbart bra musik. *woohoo*
Efter en shot absint (även kallad abstinens resten av natten) drog vi oss ner mot stan för att käka, lämnar killarna och hitta Ante.
Alla saker gick bra och vi hittade även Alex och Shishi. *lycka*
Sen fick jag vackert följa med Ante o Jenny hem för att sova hos dem. Ante o jag hade massa fyllesnack, precis så som det ska vara. *S*

Vaknade dagen efter... Upptäcker att jag är pretty bakis... Ante mådde ännu värre och Jenny mådde jätte bra. =P
Evan den allsmäktige (rekommenderas starkt!) och frukost stod på tur innan jag drog mitt bakfulla ass hemåt.
5 h senare var det bara att börja om igen. Hade en skit rolig fest hemma hos Micke med Alex, Shishi, Mackan, m.m.
Vi sjöng, dansade, filmade, söp och hade urkul. Alex o Micke sjöng Grease låtar och jag o Alex gjorde Out tonight från RENT.
Tyvärr spårade festen ut senare och det hela slutade med att jag på busshållsplatsen ställer mig upp, skriker Håll käften, vänder på klacken och går hem. (nån gång ska även jag explodera)

Söndagen tillbringades bakfull hemma. ;)
Igång till helgen igen. HBG festival!! *längtar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback