Mycket på lite tid...

Mitt liv är totalt kaos just nu. Allt händer nu... *ler*

På jobb är det totalt kaos, men ändå inte. Vi är jätte få danskar... Men det händer inget. Men vi måste vara där, ifall det händer nåt. *hmm* Konstigt...
Fick reda på idag att jag kommer sitta kvar på min avdelning med mina danskar. Skönt på ett sätt, men sorgligt på ett annat. En era är slut och de andra försvinner från mig...

På fredag kommer syrran... Äntligen!!!
Kan inte vänta mer nu ju. *s* Fest ska det nog bli, tror jag... Vad annars liksom?
Ska även iväg med Jenny på fredag och träffa nårra kompisar till henne som kommer ner. Kanske en runda till IKEA först också. *mysigt*
Fredag nästa vecka kommer mamma2 ner lagom till festivalen. Så jag ska infinna mig hos mormor på kvällen för party! Tackar man inte nej till. ;)

Kanske fika i helgen... *ler*
Våga chansa... Inte fega... Tänk om det blir bra? För det tror jag det blir... Ska bara våga...
Postat av: Marie

Våga, eller inte våga. Nu blir det förhör på msn ;)

2007-07-17 @ 23:53:42
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Marie

Angående bartenderutbildningen säger jag bara: tråkmåns! :P Älska värme!

2007-07-19 @ 22:32:16
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback