Midsommar och helg...

So... min midsommar var praktiskt taget död... eller, den var död.
Blev sjuk och var säng/soffliggandes i 2 dagar. Blev ingen sill o potatis med nubbe för mig... Äsch, var väl lika bra.
Hade inte varit detsamma utan syrran ändå. Hade åkt till Stockholm om jag inte hade varit tvungen att jobba...

Idag däremot har varit så skön.
Åkt över till Helsingör med Jenny, Ante och lilla Saga. Myste rundor och satt på torget och pratade.
Efter åkte vi hem till dem för deras World of warcraft-kampanj. *s*
Vi var väl ganska sega hela högen av någon anledning och satte oss på deras uteplats. Det började åska och regna och helt plötsligt kommer det en liten Saga som ska krypa upp i famnen hos en med gris och kudde i högsta hugg. Så där satt vi och myste...
Var en skön känsla och ha ett litet huvud vilandes på ens bröst, man kände sig lite speciell. *ler*
Och att hon måste vara den sötaste och goaste lilla tjejen jag träffat gör ju inte saken sämre.
Bra gjort, Jenny och Ante! ;)

Så... då har man semester. Känns som jag ska göra 1000 saker och måste nog ha semester för att komma över min semester... *s*
Jessi/Maria dag imorgon... Såna dagar ska man ha mer av...
Postat av: Egoina

haha, ja gör det :P

2007-06-25 @ 14:57:51
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback