Nytt...

Ändrade min design på bloggen idag... Tack till min lilla Marie för all hjälp! *ler*
Denna är mer mig... Ett nytt foto, fräscha friska färger och såklart my Jersey-boys högst upp till höger.
It's just me, baby... ;)

Semester nästa vecka. Längtar ihjäl mig!
Jessi och jag ska på äventyr, ska ut och träffa farfar, mysa med mormor när hon kommit hem, försöka gå och klippa mig, shoppa lite och sen på torsdag ska man på en liten grillkväll hos Jennie.
Försöka fixa lägenheten också... Fast det säger jag alltid...

Bon Jovis skiva Lost Highway har gått varm i cd spelaren och mp3n.
Den är verkligen så otroligt bra. Är verkligen amazed över Samboras solon. Varenda solo är riktigt jävla bra!
Har även lyssnat mer på Seat next to you, The last night och One step closer och de är underbara. Det krävdes några fler genomlyssningar på dem, innan jag fick den där sköna wow-känslan, men jag fick den.
I love this town... Nej, jag är ledsen, men den funkar inte i mina öron...  Solot är det som drar mig i den låten.
Men Marie hittade ordet för Make A Memory som beskrev den perfekt: MAGI!

Måste även nämna veckans änglar: Sandi, Gitte och Camilla. *ler* Shit, hade inte fixat denna veckan utan dem...

Postat av: Marie

Du kommer nog alltid att vara min lilla Maria oxå. Det får du helt enkelt leva med, trots att du är äldre än mig ;)

2007-06-20 @ 22:21:55
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback