Semester...

Har redan hunnit med en hel del... Känns bra det här.

I förrgår fick Jessi den underbara idén om att vi ska börja jogga... Det har jag bara försökt få henne att göra i 1 år.
Men iallafall, vi begav oss ut i skogen i pissregn. Efter ca 5 rundor av joggande och gående på en geggig slinga tyckte vi att vi hade nått vårt mål och gick en runda runt stan istället.
Massor med snack om allt och ingenting, precis som det ska vara. Båda behövde väl snacka av sig efter att ha varit ifrån varandra, ofrivilligt, i över 2 veckor...
Nu är det ute iallafall... Allt man tänkt på. *skönt*

Igår, drog man med lillsyrran till Väla för lite shopping. *mys*
Sen fick hon även hänga med ner till jobb för insamlingen av pengar till chefens födelsedagspresent.
Shit, sprang runt där i 2 h o samlade. =P Fick ihop en hel del och nu börjar man fundera på: Vad kan man köpa?
Nån som har något förslag kanske?

Idag händer inte så mycket... Ska ut o jogga snart igen, städa har jag börjat göra, hämta ut biljetterna till Harry Potter och sen får jag fan sätta mig ner och skissa upp Tigger till Jennys tårtbakande...

Grattis till Alex, som börjar sitt nya jobb idag! =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback