The countdown...

... has begun. Tillbaks till jobb på måndag.
Denna veckan har varit riktigt rolig. Har gjort allt och ingenting.

I onsdags spelade man mest Wii hela dagen med Jessi och Jon. I kick ass i bowling och var riktigt stöddig över att ha vunnit över Jon. *heheee*
Vi var även ute på shoppingrunda och man blev stolt ägare till en snygg väska.

I torsdags vaknade man med världens träningsvärk. Det borde faktiskt stå en varning om det på Wiis förpackning.
Men det var bara att palla sig upp och möta Jessi för inshopping av lilla Sagas födelsedagspresent. Jessi och jag hade verkligen riktigt roligt inne på BR där vi hittade massa runda gosedjur som gav otroligt roliga läten och det blev bestämt att Saga skulle få en sådan. En liten elefant som var så mjuk så. *ler*
Hem för en snabb dusch och sen iväg till Jenny och Ante för minikalas. Saga älskade sin elefant och sprang runt o gosade med den så jag antar att det var ett bra val.
Senare på kvällen blev jag introducerad i World of warcraft och är väl ganska hooked nu. (oh my god...)
Kom hem kl 4 på morgonen... =P

Igår var man på riktigt dåligt humör. På kvällen tyckte jag mig vara förtjänad av lite vin. Det blev en hel flaska och uppenbarligen blir man ganska på lyset efter det. =P
Well, jag fick folk i min närhet att skratta iallafall... Ska bara komma på vad jag o mamma2 pratade om.... *oops*

Nej, nu ska jag sura lite över Alexs pesto kommentar och försöka hitta nåt som är lika gott...

Postat av: ERICA

Hej! hjälp mig att välja film ikväll :) tack på förhand och ha en fin kväll!

2007-07-01 @ 21:38:15
URL: http://aspelut.blogg.se
Postat av: ERICA

tack så jättemkt! va snällt :) hoppas du haft en bra dag.

2007-07-04 @ 02:29:24
URL: http://aspelut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback