Varm...

Shit va varmt det är... Ok, det är väl lite skönt, särskilt när man ska vara ute en hel dag.
Men jag är ingen sommar människa... Jag längtar redan efter hösten och vintern. Om jag får välja så väljer jag snö...
OCH jag tycker jag hör ambulanser hela tiden nu för tiden, antagligen för att folk får solsting eller nåt... Så det är nog bäst att vi tar hit hösten direkt.

Som man skratta igår. Satte ute med de danska tjejerna på lunchen och vi kommer riktigt bra överns. Känns bra att ha fått in såna människor.
Ska även officielt bli projektledare för banken. Känns bra, mycket bra faktiskt. Skulle bli möte längre fram i veckan med kundtjänstchefen där. *nervigt*

Semesterdag idag... Ska kolla på Peter när han ska spela. =) Stolta storasyrran här ja!
I love rock'n'roll var visst deras låt... Haha, jag har lärt honom bra musik!!

Imorgon, äntligen, nya skivan... Har som tur é halv dag imorgon.
Sen jäklar... mobilen stängs av, låser in mig i lägenheten, sätter munkavle på katten och bara njuuuuuta. =D
Älskar nya skivor... Just love it!




Postat av: Marie

Saknar dig massor <3

2007-06-12 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback