Ljuva tandläkaren...

Säger det med lite ironi i rösten... Eller inte så lite faktiskt.
Med lika mycket som det får plats i ett hangarfartygs lastrum.

Anywho...
Var där i torsdags efter en veckas nervositet och ångest attacker. Har världens tandläkarefobi.
Men, det kändes bra efter en stund. Min tandläkare är pretty great och bedövningen verkade skit bra.
Så man ligger där i sin egen lilla värld... Tänker: Detta går bra!
Bon Jovi dundrar i öronen från den lilla mp3n och man känner att man faktiskt är ganska avslappnad.
Börjar nynna lite smått och foten kan inte riktigt vara still.
Känner att tandläkaren skakar till en lite nätt, och jag tittar upp... Han ler och säger: Det är färdigt nu.
Jag ler... Han fortsätter: Jag ska bara sy ihop dig nu.

*tystnad*
*tystnad*
*tystnad*

URSÄKTA?! Rewind!!!


Det gick inte som planerat, uppenbarligen. Sitter nu här med stygn som inte ska tas ut förens om en vecka...
Underbart... får inte äta sega saker eller saker som kan fastna...
Och självklart är jag sugen på en stor, inte helt genomstekt pepparbiff... eller choklad... eller TUGGUMMI!!

Nej,  ni får ursäkta mig... Ska nu ta min fisk soppa och titta på Jamie Oliver... som ska tillaga hamburgare...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback