Lost Highway...

Första gången jag hör Bon Jovis nya låt Lost Highway från den kommande skivan Lost Highway and  GOD, it´s really good!
Det tog 2 genom lyssningar på den, men nu är den fast. =)

Till Västerås med jobb imorgon...
Självklart har jag en äckligt morgonpigg chef som fick den underbara idén att vi ska åka klockan kvart över 6 från Östra Ljungby.
Det betyder att jag måste åka hemifrån halv 6, som i sin tur betyder att att jag måste gå upp ca halv 5. 
SOM I SIN TUR betyder att jag kommer bli grinig. And I don´t like to be cranky...
Nog för att jag är morgon pigg, men det där är ju omänskligt! *chock*
Kommer hem igen på torsdag...

Värsta cola dagen på jobb idag. Skyller allt på Paolo.
Totalt hans fel.. Han tvingade mig att gå till BK med honom och sen tviiiiingade han mig att köpa cola och sen tviiiiingade han ner det i strupen på mig.
I had nothing to do with it... *ser oskyldig ut*

"I finally found my way, say goodbye to yesterday. Hit the gas, there ain´t no breaks on this Lost Highway!"
Postat av: Marie

tänk att det ska sitta så långt inne.. på JOBBET heter det! =D Puss sweety

2007-04-08 @ 20:42:49
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback