Livet den senaste tiden...

Har varit händelserik, fast egentligen inte.

Fick till min stora förvåning löneförhöjningen jag ville ha.
Känns skitbra!
Har bytt plats... Lämnar Åsa vid vårt bord. Hon kommer mörda mig när hon kommer hem. *run, Maria! ruuuun*
Sitter med de andra danskar nu.

Haft många fina diskussioner om Bon Jovi och deras medlemmar. Min gruppchef sa nåt om att Richie Sambora var fet och att han hade ett bäst-före-datum. And we passed that date a loooooooong time ago. Höll inte alls med.
Jessica H är chockad över att jag är mer Richiegirl än Jongirl nu förtiden... Uppenbarligen är det en fas jag går igenom just nu.
Var även på Skivlagret idag, för att kolla om de kommer ta in Lost Highway. Den kommer redan den 13 juni!
Gissa vem som kommer stå där när de öppnar? ;) kan knappt vänta så länge... 12 dagar kvar!

Var hos tandläkaren i måndags. Slutade även denna gången med stygn...
Fy fan va ont jag har haft. Värre än sist... Varit på uselt humör och mått riktigt skit.
Längtar INTE till den stora operationen...
Kan komma på ungefär lika roliga saker som att hoppa bungyjump utan lina, simma med hajar eller dyka ner i en tom bassäng med huvudet före.

Nej... sängdags.
Avslutar dagen med en bild som varken har ett bäst-före-datum eller ser fet ut...  Nej, jag hade verkligen inte sagt nej. ;)


Just perfect...
image6

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback