And my dream will come true...

FÖR BON JOVI KOMMER TILL NORDEN!!!!! OCH JAG SKA SE DEM!

Helt galet... Är i fantastisk extas! Har nog inte riktigt förstått det än... Vågar nästan inte andas för bubblan kan spricka...
Trodde inte det var sant när jag läste tourplanen, men det är det visst och alla planerna är redan igång.
Golden circle och allt! Och imorgon köps antagligen biljetterna. Fantastiska känsla...
Kan inte säga så mycket mer om det just nu... Haha!

Så vad har annars hänt i mitt förtillfället-ganska-spännande-liv...
I går hann jag träffa syrran i en timme, som var nere med Malin från Stockholm. ;) Mycket bra jobbat av oss. Fick 2 armband av henne som hon köpt i Alanya till mig... *smile*

Idag var det jobb... Kom till jobb i världens lyckorus pga av touren.
Fanns inget som kunde få ner mitt humör och det har väl varit en del flams idag.
Världens bästa kommentar kom från Sara efter jag hittat ett gummiband under mitt bord och minns plötsligt att jag hittat såna hemma också.

Så jag säger nåt i stil med: "Det är illa när man börjar hitta gummibanden från krigen hemma."
Sara: "Eeeeh, ja!"
Jag: "Jaa, jag tar hem killarna och har gummibandskrig med dem där istället." *wink*
Sara: "HAHA! Skicka ut ett mail där det står: Gummibandskrig at my place. Bring your own RUBBER!"

Jag höll på att dö så mycket som jag skratta. Förstår inte varför alla våra samtalsämnen slutar med att prata om sex.
Fast detta samtalet slutade egentligen med att jag, Robin och Theo hade ett mini-gummibandskrig. Och Sara och Sandi försöker döda min blomma med gummiband när jag försöker fly från Robin... *fnys*
Sara bjuder även in Robin till att vara med på min födelsedagspresent och han tycker det är en fantastisk idé (uppenbarligen är jag den enda som inte tycker det)... Va fan, snart är halva jobb indragen i denna present! Och nu börjar jag faktiskt lite smått tro på dem. Kan vara så att det blir pinsamt på fredag...
OCH utgång blir det nog också för att fira mig! =D


image19

I'm one step closer...
Postat av: bitchen

hmmm... ;) liknar min blogg om man bortser från fried hamster.. hahahahaahha! kom ihåg Tommy Lees nummer till mig. hahahahahaah!!!

2007-11-12 @ 23:46:17
Postat av: Marie

Åh jag önskar jag kunde vara med och fira dig oxå!

2007-11-13 @ 01:23:12
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback