En liten ängel i min famn...

Denna helgen har varit så skön... Hatar att det redan är måndag igen...

Igår var jag hos mamma efter jag shoppat födelsedagspresent till Jenny och liten myspresent till Saga.
Jag och mina syskon tittade på High School Musical filmerna, tramsade, flamsade, käkade massa tårta och godis och sen till slut åkte rom o cola fram... Ja, jag, Kitte och hennes kompis drack det då...
Inte de yngre. ;)

Idag vaknade jag totalt utvilad och slappade sen i flera timmar innan det var dags att dra sig hem till Jenny och Ante.
När jag kommer dit finns redan Carro där som jag inte träffat på ungefär år och hon utbrister: "Gud, va snygg du har blivit! Riktigt!"
Nämen... tack! Haha, så generad jag blev. Men för henne hade jag förändrats helt. Från platinablond med rakt hår och glasögon till mörk, uppklippt frisyr och linser.... det är ju ändå en ganska stor förändring.
Sen får Jenny sin present, fluffiga lila mönstrade inneskor, som hon älskade och sprang runt i resten av dagen. Tätt efter det är det dags för kakor, kaffe, tårta och massa snack. Mysigt!
Möter även Jenny i Wii-boxning. Hur det slutade behöver ni inte veta... Men om ni nu måste så hänvisar jag till Ante som videofilmade hela skiten...

Mitt i alltihop kommer det en liten Saga och ska krypa upp i famnen. Det är inte många ggr det här barnet behöver be mig göra något, för jag smälter bara hon tittar på mig.
Jag tillbringar sen det mesta av tiden med att leka med henne inne på hennes rum, med modellera, djurgård och gosedjur.
Jenny och jag fick oss ett gott skratt också. Jag brukar kalla Saga för Sugarpie eller helt enkelt bara Sugar och nu har hon också börjat säga det... Problemet är bara det att hon inte säger sugar... Hon säger SUGER!
HAHA, gotta love kids... Det blir alltid så fel när de menar det så rätt...

Jag stannar kvar på middag som är ris och kyckling gryta... Den här grytan var super god, men skit stark! Jag sitter tyst mesta delen av middagen och häller i mig mjölk. När den vanliga mjölken tar slut ger (en skrattande) Ante mig sin laktosfria mjölk och går sedan och hämtar en flaska Fanta och sätter bredvid min tallrik eftersom det praktiskt taget ryker ur öronen på mig.
Shit, jag är vekare än Saga...
Kvällen fortsätter sedan med en Saga och 2 små gosemöss i famnen framför TVn och vi kollar på massa musikvideos. Aerosmith, Mötley Crüe, 30 seconds to Mars, Scorpions, Samantha Fox, Nightwish och massa mer.
Loooooove musikvideos!
Kort därefter går jag hem med Sara i mobilen ungefär hela vägen. ;)

Kommer hem och blir pissirriterad... Är så trött på dubbelmoral och skit att det inte är riktigt klokt. 
Är det så konstigt att man inte litar på folk mer? Att man inte vill lita på dem... Haha, har väl en hel del som säger nu: I told you so...
Ja ja, vad ska jag säga... Man lär sig av sina misstag och jag dör ju inte precis. =)
Tack Marie för att du lyssnar...

image21
Liten ängel... *ler*


 

Postat av: bitchen

gud så kär hon e... :) men hon e ju inte aaaaaalls lika söt som jag.... ;) hehehehe!

2007-11-19 @ 00:34:23
Postat av: Maria

Det är inte många som är sötare än den lilla ängeln... och nej, inte ens du. ;)

2007-11-19 @ 00:40:52
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack Maria för att du finns! Hjärtahjärtahjärta!

2007-11-19 @ 01:09:22
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Marie

Dags att byta ut löven mot snö snart? :) Puss

2007-11-19 @ 14:06:39
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback