Finding Nemo...

Efter otroligt mycket tjat från ungefär... alla, så har jag äntligen sett Hitta Nemo.
Denna filmen har stalkat mig länge nog nu, så det var väl dags antar jag...

Allting började för jäkligt länge sen med att mammas kompis Kimmen jämförde mig med Doris (den blå fisken) i filmen... Och allt jag har vetat om denna fisk är att hon har dåligt minne... Hallå, vad sägs om att säga hela sanningen om henne va?... Men nu vet jag hur hon är.
Och jag kan ju säga redan nu att: JAG ÄR INTE ETT SKIT LIK DEN DÄR DORIS!! Hell no! Crazy person...
Och till alla er som idag har sagt att det finns en likhet mellan mig och henne: Screw you, guys! I'm going home!

Sen hade vi då att Sebbe och jag körde vårt Dude-snack för nån månad sen eller nåt... Och eftersom Seb uppenbarligen har sett varenda film på planeten så skulle han berätta om filmer där de kör Dude-snack.
Dude, where's my car? var ju uppenbar, men så kommer han till Hitta Nemo och ska berätta om sköldpaddorna...
Ja, det var ju en hel del Dude i den visst och eftersom jag såg Dude, Where's my car? bara några dagar efter (den gick på tv...) så hade jag bara denna lilla tecknade film kvar. (jäkla, va mycket Dude det blev nu då...)
Så... Seb skulle dra ner den till mig men han hade visst en oooootroligt seg dator/uppkoppling/whatever så han hann flytta till Norge innan den kom ner... 

Men nu har jag äntligen sett den... Favoriten är Squirt! Världens coolaste sköldpaddsunge! Hur kan man inte älska honom när han pratar så där super jätte gulligt, är super söt och säger DUDE och AWESOME i ungefär varannan mening? Stor favorit!!

Men... någon kunde faktiskt klämt ur sig att den var lite sorglig... Hallå!
Jag gråter till Lejonkungen och ni får mig att se film där ungefär 98 av 100 familjmedlemmar till Nemo dör i början av filmen av att en hungrig och ond fisk med vassa tänder kom förbi! Någon kunde sagt nåt...
Not awesome, dudes, not awesome!

Love this movie... =)

image24

Squirt is da shit!!!




 

Postat av: bitchen

jag tror inte folk tänker på att du är en sån liten film mes... ;) haha! vi andra lipar ju lixom inte... :P

2007-11-22 @ 22:33:29
Postat av: Maria

För att göra det på det klara... JAG BÖLADE INTE! ;)

2007-11-22 @ 22:34:59
URL: http://newjersey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback