Happy Birthday 2 me!

Jaha, då var den 16 november här, once again... 23 år har man nu hunnit bli..
Och känns det annorlunda? Hm, nej... Inte ett dugg faktiskt. SKÖNT! haha...

Denna dagen har varit helt crazy... Jag har världens mest fantastiska vänner. Jag har det, det är sant...
Sara och Sandi kom in till jobb vid halv 11 tiden med världens berg av æbleskiver. För er som inte vet vad detta är: Det är en sorts rund bakelse som svenskar säger smakar ungefär som pannkakor...
Vi som har danskt ursprung vet att det smakar som æbleskiver... ;) Gud, va gott det är och det måste vara över 10 år sen jag åt det sist! UNDERBART!!!

Efter det blev det dags för present öppning... Eftersom avdelningen var full med kunder på besök gjorde vi valet att gå ut och öppna den...
Så där står man, Sara med en kamera som fotar en och Sandi som filmar allt med min mobil.
Mina kära vänner hade snackat om att de skulle ge mig en rosa dildo som skulle vara pimpad till max med guldenblem, musik och bling bling. *S* Så i paket ligger mycket riktigt en rosa dildo.
Den hade M.L skrevet i guld på förpackning och på toppen av den satt Richie Samboras huvud! Jag höll på att dö så mycket jag skratta och nog ännu mer för att jag blev generad...  Den kallas nu för Pink Sambora....

Killarna var ju självklart tvugna att veta vad jag fått i den lilla svarta påsen när jag kommer upp igen och självklart haglar skämten, särskilt från Jonny, som vill ha en redovisning på måndag, och Robin slängde också ur sig ett och annat. Och så kommer Robins bror (som vi nu lärt oss heter Kim) för att titta på den och säger: "Jaa, när jag köpte en till min tjej fick jag också den i en svart påse..."
Här blir Sandi som tokig, (vi andra sitter ungefär o stirrar på Kim), när hon inser att hennes sambo inte gett henne någon dildo minsann, och hon tycker verkligen han ska ge henne en sådan...
Även Stoffe kom för att titta på den och den enda meningen som kommer ur honom var: "OH MY GOD!" Uppenbarligen såg den ganska stor ut och jag, Sara o Sandi bara skrattar åt hans chockerade uppsyn.

Klockan slår 4 och efter ett underbart samtal med Ante och Fredde om att Ante trycker på ON-knappen till sin dator så fort jag ringer på dörren hos dem för det betyder visst: BARNVAKT!, så studsar jag ut till mamma i bilen som börjar asgarva när hon ser min fina rosa present och sen ska självklart hon skämta om det också... heeeela vägen till Familia där fika på favostället väntar.
Sitter och diskuterar barnbarn (evigt tjat) och hur vi ska inreda min lägenhet... Ett projekt vi hållt på med i över 2 år nu... Sen kör mamma mig hem, med en avstickare hos Jessi för upphämtning av mer presenter...
Kommer hem och sliter upp gåvorna och har nu fått ett fodral till mina CD-skivor som är överallt, ett överfallsalarm och ett hjärta som ska hänga i min nyckelknippa! =D Hon är så sööööööööööööööööööt!!


Och nu sitter jag här... Hemma och känner nu att denna födelsedagen var jävligt lyckad fast jag inte orkar dra mig ut på en fest runda.
Fick också för en timme sen världens finaste sms från Robin... Blev verkligen riktigt glad... och lite tårögd.

Sååå, Tack: Sara, Sandi, Jessi, Robin, Alex, Jonny, Stoffe, Mamma, Babbi, Kitte, J1, Jenny, Ante, Fredde, Kasia, Mommo, Carro, Sarah, Pauline, Mamma2, m.m...
Ni är världsbäst!



image20
æbleskiver och Pink Sambora... ;)
copyright Sara Laebel...
Postat av: bitchen

HAHAHAHHAHAA! ja fy faaaan va vi e bäst... ;) sandi förväntar sig en ÄÄÄÄÄNNU större på sin födelsedag.. ;) HAHAHAHAHHA! xD skönt att du fick en bra dag gumman! puss o kram!

2007-11-17 @ 00:51:50
Postat av: Marie

Är det där kortet taget i din lgh?

2007-11-18 @ 01:41:30
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback