No more puppyfaceshit, men mer crusing...

Konstig vecka... Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt som har hänt.

Var och fikade med Sara L och Camilla i tisdags. *mys* Jag tror vi pratade om allt som finns att prata om.
Våra liv just nu, döden, om att ingen kommer minnas oss om 200 år (fast min plan är att folk kommer minnas mig för alltid), och självklart kärlek, ex-pojkvänner och skvaller.
Äkta tjejfika... Precis så som det ska vara.
Var även hos vetrinären för första gången med Jovi. Det var otroligt hemskt och ingenting jag längtar efter att behöva göra igen... Liten bebis har öroninflammation... Ingen hjärnblödning som jag trodde...  So, she'll live. =D

Sen hände inget på onsdagen vad jag vet... förutom det vanliga flummet och snacket.
Igår (torsdag) slutade Sebbe och Micke från jobb för att bege sig till Norge och rensa fisk (enligt Jessis teori iallafall).

De fick PS2 kontroller (som fanimig ska förbli hela!), göra-egen-shot och lite pengahjälp till deras böter. (don't ask...) Jag är ju riktigt bra på att köpa presenter. Borde bli personalshopper...
Men sorgligt var det... Nu blir det inga fler puppyfaceshit, inget mer morgonhumör, inga fler (oftast dumma) skämt eller vadslagningar...
Och jag saknar redan allting... Looooord, I hate goodbyes! + jag måste ta bussen lite oftare för att jag ska gilla det. =P

Imorse var ju verkligen jag och Robin (som jag fick behålla som dude-substitut) en snygg syn. Båda såg ut som 2 små barn vars hundvalpar dött och ungefär satt och suckade hela morgonen.
Tills lunchen kom och en riktig Maria-kommentar med den. Vi satt och diskuterade min dator (otroligt roligt tycker folk).
Robin får frågan om hans bror, som ska jobba hos oss, är teknisk och Robin svarar: "Han har nog aldrig sett en mus."
INGEN tycker detta är roligt förutom jag som brister ut i skratt och självklart himlar alla med ögonen.
Robin suckar: "Maria...", men sen flinar även han och jag ungefär hänger över bordet så mycket som jag skrattar.
Efter det blev det massa cola/redbulldrickande, chokladkäk och skönsång från mig och Sandi.

Sara dyker upp lite senare för att köra mig hem... Vi hittar även Robin och hans bror som vi tar med oss. Vi springer inom systemet hela högen och kommer ut allihop med varsin påse full med godsaker.
Vi kör hem Robin + bror (vet inte vad han heter...) och Sara ungefär skäller på oss för vi suger verkligen på att visa vägen.
Sara frågar: Vart ska jag nu?
Jag: Rakt fram! *tittar inte ens på vägen*... Brodern: HÖGER!... Robin: VÄNSTER!
Det slutade med att vi körde fel otaliga gånger (på en rak väg!) och kan inte sluta skratta. Jag och Sara kör tillbaka till Väla för att handla massa käk på Max. Självklart hamnar vi bakom den segaste människan ever på driveinen och vi flippar till slut rejält i bilen till Team Americas theme song...  Efter långt om länge kommer vi tilbaka till jobb (?!) med mat till oss 2, Sandi och Stoffe.
Konversationen som följer handlar självklart om sex, bl a min födelsedagspresent (den finns INTE på min önskelista), pennor (NEJ inte så), och hundar (släpp den tanken genast, snusker)...

I bilen hem sen får Sandi för sig att vi ska ragga upp någon kille i stan till mig, sann cruiser stile. Så det är bara att köra genom stan, med nervevat fönster och massa (ej hårdrock) musik sprängande genom högtalarna.
Har kommit på att vi är pretty störda... Men... det lyckades och jag har sjukt ont i magen efter allt skratt.

Meningen som sagts mest idag: You go to hell! You go to hell and you die!!


image18

Tomt...
Postat av: bitchen

hahahahaha! sjuuuuukt roligt!!! och btw: du glömde lalalalalla,bokhylla, lalala! ;)

2007-11-09 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback