Onsdag...

Min mobil ringde kl halv 3 i natt... Självklart svarar man eftersom det kanske är någon av vännerna som behöver prata eller det kanske har hänt  nåt. Vem skulle annars ringa mitt i natten?
Jo, det ska jag berätta... Min lillasyster Elle! Och varför ringde hon? Jo... För att fråga om jag sov?!
WHAT'S WRONG WITH YOU, PUCKO?! *arg* Helt idiotiskt...
Somnar till slut om efter ha sagt till Jovi ungefär 50 ggr att det INTE är morgon och vi behöver INTE gå upp och att det är HELT OK att sluta jamma... 

Kommer till jobb... för att jobba ett sånt där underbart 9 h pass. Händer ingenting... Sen kommer Sara, med redbull.
Älskar redbull... Finns nästan inget bättre tidigt på morgonen... Nästan... ;)

Sandra, som är över från banken, sätter igång med sina spex. Imorse skulle vi gå igenom alla samtalsämnen som finns... Bl a annat skulle vi diskutera Vattnets betydelse för sjöfarten... Och vet ni vad? Det är verkligen jätte viktigt! Japp, vi har kommit på det själva... ;)
Vi avslutar allt med att prata om skådisen Will Farrell och Sandra skulle berätta om en sketch han gjorde på SNL. Uppenbarligen sägs den mest hysteriskt roliga kommentaren ever i den... Så hon demonstrerar med ett litet cheerleadermove och säger: SEX CAN WAIT! MASTURBATE!!
Här dör jag och Sara... Alltså, vi skrattar så mycket att tårarna rinner och det riktigt krampar i magen... SJUKT BRA!

http://www.youtube.com/watch?v=TtjFVHjZ-no  den riktiga sketchen... ;)

Eftermiddagen fortsätter med att jag byter plats... Till bordet bredvid. Om ni tror att detta är en lätt grej så tror ni fel... IT avdelningen (Björn) hatar att flytta mig eftersom man måste bl a upp i taket och dra sladdar... Men sen fick han en underbar idé! Varför inte byta bord också?! Så nu har jag värsta kingsize bordet där jag får plats med ALLA mina saker! Så otroligt bra... Älskar det och vill aldrig skiljas från det... Ever! *smile*
Men är nu skild från Sara och Sandi... Men vi kan vinka till varandra! *försöker igen*
Sen får jag även en ny lampa... Som jag "bara" skulle rätta till lite och helt plötsligt hör man ett knakande och jag sitter med lampan i handen... Och den sitter inte fast i själva ställningen längre...
Här dör jag för andra gången av en skrattattack... För självklart skulle jag ta sönder något idag också. ;)

Slutar efter mitt otroligt långa pass och bestämmer med Lala att jag ska vänta på henne i 1 h. På buss stationen senare flippar vi totalt med våra röda godisklubbor med nåt surt i, som ser ut som sperma. Alltså... det är verkligen synd om folk som måste vänta med oss. För Lala skiter fullständig i vem som hör när hon pratar om dem... Och idag, tack vare klubborna, var ämnet sperma.
För, guess what? ALLA killar har det! Eller ja, de flesta iallafall... Och hon demonstrerade med att peka ut killar som gick förbi med att: HAN DÄR HAR JU EN HEL DEL SPERMA I SIG!
Jag dör för tredje gången av en skrattattack... Men så fort vi sätter oss på bussen, så blir vi så där äckligt jätte trötta och säger inte mer än 10 meningar till varandra på hela vägen...
Fast det är skönt det också. Att bara vara...

GRATTIS JESSI PÅ FÖDELSEDAGEN!

image22

Crazy people on the bus stop... ;)




Postat av: bitchen

HAHAHAHAHA! psykfall... ;) men vem e jag o snacka! hahha! xD SEX CAN WAIT; JUST MASTERBATE!!! kanske inte just mitt motto men det kan ju bli ditt nya kanske? ;)

2007-11-21 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback