Peepcakes och godis...

Har ni någonsin haft den där känslan av att helgen aldrig kommer komma?
Of couse you have... Men nu är den här! Äntligen!!

Idag har varit en dag full med socker och godsaker...
Börjar redan i affären på morgonen där jag hittar... TADAA! Lussekatter! Och jag, Sandi och Sara diskuterade bara häromdagen att jag ska baka lussekatterna till "Danskarnas julmys" på jobb. Så det var ju perfekt!
Jag var ju bara tvungen att köpa varsin till oss... Det var det värt, för fan va gott det va...

Kommer till min plats på jobb och min nya granne Jenny ler stort och pekar på en gigantisk skål fylld med godis på bordet.
Jag skojar inte, den är otroligt stor! Med massa choklad, sura flaskor, nappar, you name it, i den. Den ska vi nu turas om att fylla på... Så det alltid är godis i den. Värsta Willy Wonka stile!

Dagen fortsätter med att jag, Sara och Sandra kör vidare med vårt Will Farrell goes cheerleader-snack och jag tror alla är trötta på följande:

"Who's that native in my tipi?"
"It's meeeee, it's meeeee..."

"Respect people's personal spaaaaaace!"

"Bobby Fischer, where is he?
I don't knoooow, I don't knoooow!"


"SEX CAN WAIT! MASTURBATE!!"

Samt Sandras små otrooooligt fina cheerleader hopp. Det är nåt hon borde satsa på. Naturtalang!
Jag och Sara dör ännu en gång av en skrattattack... Sandra och jag har även en VI-idag. Ett sånt par som säger VI om allt även om man bara pratar med den ena...
VI ska gå och äta... VI kommer hem till dig och kollar film... VI tycker såååå mycket om dig... VI VI VI!
Get it? ;)

Resten av dagen blir mest titt-lek samt diskussioner och gummibandskrig med Theo...
Kriget mellan Sandaniel-bordet och resten av av danska avdelninge trappas upp... Sandi höll fortfarande fast vid att hon inte behöver oss mer... HA! But she cracked when I brought the big candyjar! ;)
Sen händer inget mer förutom att jag försöker ännu en gång tvinga Rob att stanna kvar i 2 h med mig.
Och självklart utnyttjar jag min oskyldiga uppsyn och till slut utbrister Rob: "SLUTA SE SÅ SNÄLL UT!" Och låser in sig på toa... Hm... Men jag är ju snäll! *tänker*
Anywho, jag får tillbringa de närmsta 2 timmarna med att käka godis och läsa tidningar... Själv. Alone...

Slutar till slut kl 20.00... Freedom at last! Pallar mig ut till bussen där jag hittar Sandra. *wiiiii*
Hoppar på bussen och hon sätter ner en stor hink på golvet... Jag tittar lite frågade på henne: "Vad är det?"
"It's my peepcakes!" svarar hon.
Får förklaringen att det är pepparkakor... Som hon visst älskar. Och jag garvar ju självklart ihjäl mig en gång till när hon säger: "Peepcakes! Du stavar det PE EP, sen cakes. Got it?"
Vi har även sälle upp till Konsum och när vi ska gå skilda vägar utanför (bland folk) gör Sandra ännu ett cheerleaderhopp och skriker: It's meeee, It's meeeee!
Ansiktsuttrycket på killen som gick förbi var oslagbart, särskilt när jag skriker Sex can wait-biten direkt efter....
Aaaaah, good shit! ;)

Så... Har nyss kollat på Batman Begins. Christian Bale... *mmm mmmm mmmmmmm* Och nu väntar sängen.
Mycket imorgon... Tror jag... Va fan händer egentligen imorgon? *suckar* Jaja, någon informerar mig väl om läget, antar jag.



image25

Biiiiig candyjar... ;)
Postat av: bitchen

för att informera dig om vad som händer imorgon, så e det bio kl 21.15 o vi ska kolla på 1408. :) tänkte beställa biljetter imorgon... :D wiiie!

2007-11-24 @ 01:11:47
Postat av: sady (fr banken)

jaaa PEEPCAKES!! du, kolla in detta klippet då http://www.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=650575
så att man dööör ..

2007-11-24 @ 10:38:19
Postat av: sandy

och givetvis cowbell .. kolla killen i bakgrunden i slutet (jimmy fallon ) http://www.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=16305207

2007-11-24 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback