Så var vintern här...

När jag vaknade imorse och tittade ut såg jag nåt fantastiskt underbart. Det låg snö på hustaken och marken och det småsnöade lite. Älskar snö... Det är en sån barndoms magi sak som jag längtar till varje år... Oftast året om faktiskt.
Men, med den kommer även halkan och självklart ska någonting hända...

http://hd.se/helsingborg/2007/11/10/taxi-krockade-med-buss/

Passageraren som nämns är lillsyrran på väg från en fest till en annan... Hon är som tur är inte allvarligt skadad och är hemma nu. Lite ont har hon allt, men... smällar (HAHA!) man får ta. ;)
Och hon ska festa ikväll igen, så... Hon mår fiiiiint.

Saras och min msnfesten igår kväll var lite halvt misslyckad... Hon fick i sig 1 öl och jag 2 alkoläsk. Klockan halv 1 får vi en energikick och får för oss att vi ska cruisa runt i stan. Sandi är otroligt snäll och informerar oss om att det inte är en bra idé eftersom det faktiskt är AS KALLT ute och de enda som skulle vara ute vid den tiden var knarklangare och knarkare och såna människor vill vi ju inte vara med.
Så vi stannar hemma i respektive hem istället... Sara ger strax efter det upp och går och lägger sig, medans jag sitter kvar och har ett underbart samtal om bl a brösthår... Yes, you heard me! Otroligt intressant. *s*

Idag är det Jessi/Maria dag. Ska strax hem till henne för att laga middag, kolla skräckis och spela tv spel.
Har redan varit nere i stan för att shoppa och vi hann även vinka av Seb och Micke, som nu är gooooone från HBG.
45 dagar tills de kommer igen... En lokal varning har gått ut i Oslo... ;)

Och min mamma och jag har kommit på en sak... Hur vi kom in på detta ämnet förtäljer icke historien...
Anywho, Nalle Puh heter i England Winnie the Pooh... Pooh låter väldigt likt poop... Lite för likt, enligt oss.
Var det verkligen så smart att döpa denna söta, lilla, dumma björn till Pooh? We think not!
 
Dagens mest spelade låt: Apologize med Timbland feat One Republic... (hiphop? neeeeej, skärp dig...)
Postat av: bitchen

MOHHOHAHAHAAAAA!!!! ja vi suger fett på att ha msn fest... vi fåt festa på riktigt istället! HAHAHAHHAHAHAHA! hysteeeeeeriskt roligt med Pooh!!! xD garvar på mig (o nej jag e fortfarande nykter...) hehe!

2007-11-10 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback