Snart helg!

Och blir det fest igen... I Helsingborg då. Denna gången stannar vi i civilisationen, tack!

För på lördag är det Danska avdelningens julfest på Pålsjö krog... Ska bli kul!
Ska hålla jegermeistern borta från Stoffe... Slutar alltid så illa när han dricker sånt.
Efteråt ska jag, Sara och Sandi träffa Robin inne i stan.
Målet för mig och Robin är att inte stå upp när kvällen är över... Alltså bli totally wasted! Och det skulle visst inte ta så lång tid, har en viss nybliven norrman precis informerat mig om... Aaaah, vet inte vad han pratar om...

Dagen efter har Sara fått för sig att vi ska flytta henne till hennes nya lägenhet... Ok, självklart hjälper man till, MEN PÅ MIN BAKISDAG?! Hur fasiken får man ens den idén? Det är ju fel, riktigt fel. 
En bakisdag ska tillbringas i soffan med massa cola, rootbeer, godis och tills sist pizza och film. Inte bära massa lådor! 
Jaja... You owe me one, bitch... ;)

Har inte hänt så mycket denna veckan... I förrgår var jag, Sara och Robin på Väla för jag var tvungen att ha nässpray, eller så hade jag nog dött. 
Vi går förbi en stor julgran med guldfärgade kulor som står där och jag teaterviskar till Robin: "Jag vill ha den!" men jag får inte den reaktionen jag ville ha... Utan han tittar på mig och säger: "Vill du ta mig i den?!"
Bilden jag får i huvudet är hysteriskt rolig och jag börjar asgarva samtidigt som jag försöker förklara bilden. Men Sara ger upp på mig, eftersom det bara kommer fram: "Hahahaha, bilden, hahaha huvudet, hahahaha, måste se... Oh gud! hahahahaha, hade ni sett den hade ni också skrattat..."
Nu kommer jag inte kunna gå förbi en gran mer...
Vi hamnade på Bolagret för Sara ska hitta saker till lägenheten. Och vi flippar ut och fortsätter på ämnet sex... Som alltid. Måste vara nåt fel med oss... ;) 
Robin hittar en termos som han säger kan användas till ämnet. *s* Hans idé var att den var mycket praktisk eftersom man kunde förvara vatten eller läsk i den. Så mitt i alltihopa om man blev törstig så kunde man bara "ta ut den" och dricka lite.
Jag och Sara dör så mycket vi skrattar... Efter det tar vi en sväng inom Clas, som alltid, och där diskuteras julgrans ämnet mer, eftersom Robin nu tänkt ut en taktik: "Vi börjar underifrån och kör hårt uppåt!" 
Skit bra... Verkligen skit bra!
Vi är ju inte kloka...

Sen har det nog inte hänt nåt mer... Lite halv tråkig vecka faktiskt.

6 månader och 3 veckor kvar to One wild night! =D

 


 
Postat av: bitchen

owe you?! i owe you nooothing... ;) o btw gullet ska jobba, så han kan inte hjälpa till med flytten. hahahaa! skitbra ju... :P

2007-11-29 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback