Uttråkad...

Så nu blir det en liten lista... *harkel* (jaa, jag är sjukt uttråkad)

Ditt namn: Maria
Politik: Mmm, min helt egna...
Favorit pryl: Oj, shit... Måste vara min dator där all min musik är. =D
Senast sedda film: Där floden flyter fram... And yes, I cried a liiiiittle.
Ditt stjärntecken: Skorpion. ;)
Vad vill du ha: En makeover på mitt liv... haha.
Din ålder: 22, 23 imorgon faktiskt!

Har du någonsin blivit kysst: Ja, hade ju varit tragiskt annars. ;)
Ätit sushi: Ja! En av favorätterna!
Stått på scen: Jaa, för många ggr för att kunna räknas...
Blivit dumpad: Ja.
Varit tillsammans med någon som varit otrogen: Ja, men det var ungefär århundranden sen.
Varit med om en bilolycka: Ja, men inget allvarligt.
Klättrat på berg: Haha, neeej... eller? *tänker*

Gillar du någon just nu av det motsatta könet: Nej, inte på det sättet....
Gillar någon annan dig just nu: Haha, jag tror faktiskt det ja.
Vad tittar du på hos en man: Haha MUSKELMASSAN! ;)

Inom de senaste 48 timmarna
Har du haft ett seriöst samtal: Ja...
Kramat någon: Nej
Bråkat med en kompis: Nej!

Gillar du att
Ge kramar: Absolut! Kramar to the people!
Ge massage: Haha, japp, andra gånger mer and andra... ;)
Gå promenader i regnet: Ja... Att jogga i regn är också ganska skönt... ;)

Övrigt
Svär du för mycket: Ja, riktigt mycket faktiskt.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkgrå träningsbyxor...
Vilken låt lyssnar du på just nu: Apologize med Timbaland... (jajaja, jag vet, jag vet.....)
Vad var de sista du sa: "Jovi, SLUTAAAAAA!" (katten höll på med hyss...)
Vad är bredvid dig just nu: Jovi... (katten då) och massa saker...
Vad är på ditt skrivbord just nu: En jävla massa skivor, papper och rootbeer. *nam*
Vad var det sista du åt: Cashewnötter...
Hur är vädret just nu: Mörkt, och jag tror det är riktigt kallt.
Vem ringde dig senast: Layal... *love*
Vem ringde du senast: Mamma =)
Vem messade dig senast: Sebbe
Vem messa du senast: Jaa, jag fick ju svara honom, så Sebbe. =P
Vad gör dig glad: Mina vänner, musik, det mesta av min stora familj.
Vart skulle du vilja åka: Skottland, England, Australien, USA och Afrika

Har du åkt limousine: Nej
Har du varit med i lokaltidingen: Jag är inte alls säker faktiskt. =S
Söndagssysselsättning: Sova... storhandla och vara bakis. =P
Vilka hårfärger har du haft: Haha, here we go... Blont, platinablont, ljusbrunt, rött, kastanj, brunt och nu mörkbrunt. ;)
Har du mest skivor eller filmer: SKIVOR!!!! Kan inte leva utan dem...
Föredrar du att vara singel: Ibland gör jag det och ibland inte... It depends..
Är du nöjd med dig själv: Man hittar alltid fel så neeej, inte riktigt. ;)
Vem vet mest om dig: Alex och Jessi tror jag. =)
Svart eller blått: Svart
Gitarr eller panflöjt: Gitarr... *mys*
Sover du naken: Nä inte ofta.
Bor du ensam: Jaa, förutom Jovi (jaaa, katten)
Hur ser ditt rum ut: Rum??? Haha, det var länge sen... Men detta rummet jag är i nu är blått med massa saker i.

Spelar du i något band: Nej, inte just nu. =/
Smink eller inte: SMINK! Tror du jag går upp och ser ut så här?! ;)
Är du allergisk mot något: Falskhet, lögner och idioter. ;) Men annars är det bara pollen.
Har du något djur: Ja, Jovi (så rätt, så rätt, katten)
Vad dricker du: Cola, redbull och rootbeer.
Dusch eller badkar: Badkar borde vara en mänsklig rättighet...
Har du någon familj: Ja, en stoooor en!
Är du född: Eh, jaaaa.... *stirrar*
Hur bra är din humor: Så bra och rolig att alla borde få ha mig i sitt liv! ;) HAHAHA!
Hur ser du ut: Ett litet, sött, skrattandes yrväder...
Hur är din klädstil: Skit snygg eller bekväm eller bägge delar på en gång.
Bästa konsert: Jag hoppas det blir Bon Jovi konserten till sommaren! =D
Vilka länder har du varit i: För lite... =/


Happ... det var det... vad ska man göra nu då....

Postat av: Marie

GRATTIS SWEETY!!

2007-11-16 @ 13:52:10
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback