3 städer på en vecka...

Det är fan inte dåligt. I bara denna veckan har jag varit i Stockholm, Västerås och Helsingborg.
Helt sjukt... och jag undrar varför jag är trött?

Förra veckan var jag i Västerås för att utbilda... Det var väl en upplevelse jag helst inte gör igen. Hade förjävligt tråkigt och saknade alla här hemma.
Västerås i all ära, det är en vacker och otroligt mysig stad (lite Madicken känsla över det), men när man är helt själv i en ny stad... Då dimper humöret ner en hel del.
Vandrarhemmet jag först skulle bo på var förjävligt och låg utanför Västerås. Det blev ändrat pretty snabbt när jag ställde krav om annat boende. Så jag fick bo på ett hotell i centrum.
Klippers hette det och var jätte mysigt med tv, helhärlig dusch och stor, mjuk säng med allt runt hörnet.
Men hemma är alltid bäst...

Idag är det fotboll som gäller. Jag, Sandi och Sara ska ha fotbollskväll och bara mysa!
Sen blir det visst lite supande också... ;) Får se hur vi mår imorgon...

En man blev igår skjuten till döds utanför Knutan... Kl 6 på kvällen mitt bland folk blev han praktiskt taget avrättad.
Helt sjukt... Vart fan är världen på väg....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback