Fotboll, stjärnor och staket...

Igår var det fotbolls kväll med Sara och Sandi. Och damn! va roligt jag hade... Helt sjukt va jag skrattade.

Sandi kom och hämtade mig på jobb och vi stack upp till Väla en sväng innan vi åkte hem till henne.
Hon bor rakt ute på landet i nowhere, bland tröskor och betor. Haha, childhood memories.
Sara kom sen så åkte vi till Östra Ljungby för att käka pizza... Så där satt vi med the locals. Skit bra... *asg*
Kommer hem till Sandi igen där vi hittar deras pappa... Tur var väl det, för Sandi hade glömt nycklarna i dörren. ;)
Efter massa skrattande och gött snack drog vi iväg till deras mamma för att kolla på matchen. En snabb runda inom OJ och vi var mer än redo.

Kommer dit och jag o Sandi börjar dricka vin. Sara som skulle köra fick sitta med sina redbull, men jag tror hon hade kul ändå. De räddade mig från spindeln på toa iallafall... *tack*
Blev inga mål, men en hel del skrik från vår sida som Fuck dig, Kom sååååå, och NAAAAAAAJ! Jaja, Sverige fick inte heller några mål, så vi överlever. ;)
Böjar nu pimpla vin på allvar och lyssna på Bamses venner (i en lille båd der gynger) och massa annat danskt.
Ringa grannen och Sebbe hann vi också med. Sen fick man även ett samtal från mamma2 och Alex...
Fast vid det laget var jag och Sandi så packade att det är ett under att vi kunde stå upp... Där fanns 3 liter vin när vi började, nu var det kanske en halv liter kvar... Skit bra...

Åker hem (va klockan var har jag faktiskt ingen aning om...) och Sara släpper av oss hemma hos Sandi.
Sara måste nog ha fått se det roligaste ever för jäklar va vi skulle göra saker. Vi skulle kolla på stjärnorna, men tyvärr var både jag och Sandi så aspackade att balansen inte riktigt var på vår sida. SÅ vi ställer oss med ryggarna lutandes mot varandra och tittar upp. *S* Sen skulle vi igenom staketet, men nej vi skulle inte öppna grinden. (detta kommer jag inte alls ihåg) Sandi kommer över och får sen lyfta över mig... Hur det gick till vet jag inte. 
Jag kommer inte ihåg så mycket mer förutom att jag mådde lite illa och vi drack cola... Nästa sak jag minns är att jag vaknade imorse och undrade var jag var nånstans. =P Både jag o Sandi var förjävligt bakfull eller fulla eller whatever...
Men fan, jag hade gjort om det anytime!

image11

                                                 
         Jag, Sara och Sandi


 

Postat av: kicki

Jodå, jag trivs tusen gånger bättre här en vad jag gjorde på Tele så det e bra! Jag pluggar affärsjuridik i malmö och tentar upp några betyg jag hade VG i sen blir det juristlinjen för min del. Ska du plugga något eller hur ser din framtid ut? kram

2007-09-11 @ 12:44:04
URL: http://attoffs.blogg.se
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAAH! ja fy fan.. nyktra var det sista ni var.. :P haha! men fan va kul det var! filmkväll snart var det va? ;)

2007-09-25 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback