Guitar Hero

Hell yeah! I'm the greatest guitar hero ever!! Så länge inte Jon är i närheten... ;)

Var hos Jessi igår kväll... Fick äntligen se deras nya kök. Så otroligt snyggt! Ser ut som nåt i en ILVA katalog och man vill verkligen bara sitta i just det rummet. Och känner ens gäster på det viset, då har man verkligen lyckats.
Vi beställde pizza och köpte stora påsar godisar och kollade lite på galan för Al Pacino...(mest jag o Jon eftersom Jessi blev fotosugen) Kom på att jag aldrig sett en hel film med honom och klassiker som Scarface och Gudfadern har jag inte ens börjat titta på... *skäms*

Sen var det dags för Guitar Hero... Jag hade protesterat i flera dagar mot det eftersom jag vägrade möta Jon i just det spelet.
Men fy fan va kul det va!!! HAHA!
Man skulle spela olika kända rocklåtar och trycka på rätt toner som kom upp... Det var låtar som Strutter, Hush, Message in a bottle, Cherry Pie, Shout at the devil, m.m.
Det var inte så lätt som det kanske verkade när man hörde om det. Allting var verkligen rock'n'roll!
Man fick lite olika tips medans låtarna laddade där det stod ungefär att alla andra var värdelösa förutom gitarristen, "gitarrläraren" berättade om hur det var när han var på turné och söp sig asnitad och en av Jons gubbar var ett djävulshuvud och hade till och med en Twin gitarr. (min och Jessis gubbar spelade med flying Vs)
Nä, fan, roligaste spelet på länge!

21 november kommer Gotthards till Malmö. *lycka*

Hösten har kommit... Skönt. Har längtat efter den...
Postat av: Marie

Jag vet.. jag tycker oxå att guitar hero är skoj! :D bakgrunden blev ju jättebra här i bloggen ju :)

2007-09-16 @ 18:11:35
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback