Helg at last...

Som jag har längtat efter den!

Veckan har gått sakta... Inte hänt så mycket heller.
Var hos optikern igår. Sara följde med (nån måste ju få se att en optiker visst det kan vara het)... Sebbe blev lite sur för han ville följa med. Det var nåt med att kolla om optikern var gay eller inte. Don't ask... (Nej, Sebbe är inte gay)
Men iallafall, det gick bra. Fick en ny sorts linser som känns otroligt mycket skönare än de andra.
Det kanske kan funka iallafall... Det är skönare iallafall, mer frihet.
Mina kläder från Halens och H&M har kommit. Så nu är jag redo att möta den underbara hösten och den magiska vintern. Eller nästan iallafall, måste hitta en jacka...

Men nu är det helg och med den kommer städning, eftersom jag låtit lägenheten förfalla de senaste veckorna, tvättstuga och Jessi/Maria-kväll med pizza, skräckfilm och även spel.

Nästa vecka ska jag hem till Jenny och hälsa på och möta den nya lilla pojken som fått namnet Tim.
Sen är det kickoff med workshop och turning med jobb. Tack gode gud att det är roliga människor som ska med.
Torsdag ska man till optikern igen... Bor praktiskt taget där nu, men what hell, I don't mind. ;)
Sen helg igen... Vad som händer då är fortfarande ett mysterium... Sova kanske?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback