Practical jokes

Just nu är det populärt att göra practical jokes mot varandra på jobb... Guess we're that bored. ;)
Fredde började det hela med att baka in Björns (IT-kille) datormus i röd jello (bild). Hur kul som helst och Björns min när han såg det var oslagbar.
Det fortsatte sen med att Sandi och Sara ställde hur mycket skit som helst på Sebbes bord och skrev sen en liten lapp om att: STÄDA! Sebbe blev pretty pisst när han kom till jobb igår morse... Haha, men det var kul!
Men de har nu fått tillbaks och kommer få en fin överraskning när de kommer till jobb på måndag.
Jag själv skulle sätta dit Micke, så jag och Sebbe lekte lite med hans sladdar till telefonen och datorn med hjälp av tejp. Kan nog förvänta mig payback på måndag...
Och nu när jag läser igenom detta, märker jag HUR barnsligt det verkligen är... Men ack, så roligt. ;D

Fest på fredag... Ska över till Manhattan i Helsingör. Aldrig varit där, men där finns billig dricka, man kan dansa om man vill (beror på hur man ser det), jegermeister till Stoffe och krypavstånd till båten.
Kan det blir bättre? *längtar*


image12
Postat av: Marie

Haha.. fan vad kul :D

2007-09-23 @ 00:33:39
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Marie

Det blir säkert oxå roligt ;D Hur lyckades han baka in den sådär? Gjorde han det på plats på jobbet?

2007-09-23 @ 12:02:03
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Sara

hahaha! ja man kan fan inte påstå att vi inte GÖR det roligt när vi inte har roligt.... =D o ja.. jävla sebbe... =/

2007-09-25 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback