Står tiden still?

Jag hatar det... När man längtar efter något så mycket att det känns som att man aldrig kommer dit.
Jag vill ha helg and I want it NOW! Utgång på fredag, mamma2 kommer och jag är ledig.
Men tyvärr har Father Time bestämt sig för att stå still... Och han gör det verkligen i en evighet.

Har fått nåt virus som satt sig på handlederna... Men jippi di fucking do! Och självklart blir jag sjuk i den veckan man absolut inte kan vara sjuk i för ens kollegors skull. Stackars Sebbe som får sitta bredvid världens bitch (dvs mig)...
Gick tidigare idag och gick upp på Väla med Sara. Apoteket var efterlängtat... *aaaaah, sweet painkillers*
But we suck på att bara göra en sak och sen gå... Så vi shoppade... Jag är nu stolt ägare till en ny mysig väst så jag slipper frysa i höst. *mys* Och sen fikade vi med diverse samtalsämnen...

Sara har verkligen en fin bild på hur mjukt sex är...
"Jag klarar inte mjukt. Nej... Det är så här: puss puss, juck, puss puss puss, juck juck, mer puss o en juck."'
Ja, Sara... Precis så är det... *skratt*

Nej... sängen väntar. Är ju en dag till imorgon. Och en dag till och en dag till...

Father time, Only you can turn the page - Richie Sambora
Postat av: Bitchen i fråga..... ;)

Fy fan va vi e bäst! =) o faaaaan ta dig om du inte hänger med på fredag, din sjukling.. ;) haha!

2007-09-25 @ 23:24:52
Postat av: Marie

Om du kommer ner till min "värld" och mitt liv så går tiden helt sjukt fort! men nu blev det äntligen fredag och både du & jag har varit ute och festat ikväll misstänker jag! Jag saknar dig mer än någonsin! kramar

2007-09-29 @ 03:31:13
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback