And we're baaaaaack...

Nu har det varit väldigt länge jag skrev några av Saras och mina msn konversationer...
So... Enjoy. *smirk*


Här försöker man gå o lägga sig och då får Sara för sig att bli poetisk:

Jersey (jag) säger:

Men syns imorron babe.

- Valkyria -  (sara) säger:

Alrighty then.......  dont try to miss me to much...

I will return...

Jersey säger:

*stirr*

- Valkyria - säger:

Stronger than ever...

Jersey säger:

Oh shut up

- Valkyria - säger:

Whit a little birdie in my hand....


That is red....


With purple spots...

Jersey säger:

*sigh*

- Valkyria - säger:

And it can sing "halleluja" if you feed it coffee....


With sugar....


2 pieces...


And a little milka and it can do the "do doa" also...


If you are nice...


But i will come back...


So go to sleep....


Dont cry dear...


It is aaaaaaalright.....


You will survive....


As long as you belive....


Yhat i will return....


With me birdie....


Stronger than ever....


Jersey säger:

Are you done?


- Valkyria - säger:

ehm.... kind off...

Jersey säger:

Then I'm off...

- Valkyria - säger:

*räknar* Bird, stronger, survive... 

Japp all done!

Jersey säger:

GO NATT!!



Jag känner att jag inte får uppmärksamhet:


Jersey säger:

Diiiiiiiiss... diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiss... DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISS

- Valkyria - säger:

Såååååå

Jersey säger:

Jaha oops

- Valkyria - säger:

Jisses...

Jersey säger:

What?

- Valkyria - säger:

huh?

- Valkyria - säger:

que?

- Valkyria - säger:

no comprende

Jersey säger:

IDIOOOTAAAAAAA. Comprende THAT! *snap*

Hehe

- Valkyria - säger:

 uno momento, por favor...


- Valkyria - säger:

*plockar fram baseboll-bat*




Vi diskuterar att en sak på jobb där Saras chef är lite inblandad (nothing bad) och hon läser HELT fel:

Jersey säger:

Really??? WOHO! Hell (menar helvetet) will go down on me

- Sara Young - säger:

*stirr*

*ASG*

Jag läste det som:

HE WILL GO DOWN ON ME!!!

- Sara Young - säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

*döööööööööööööör*

Jersey säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


*dör*

- Sara Young - säger:

Håller på o ramla av stolen!!! AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA

- Sara Young - säger:

jag bara: WHAAAAT???

Jersey säger:

Vänta. kan inte skriva (dör av en skrattattack)

- Sara Young - säger:

haaaaaaaaaaa


aj...ont i käken... hahahhahhaha


o magen...

Jersey säger:

*tårar*

- Sara Young - säger:

aj..


kan inte slutaaaa


omg... ooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmggggggg


say something! are you dead sanca?


jag måste sova...


haahhaahaahhahahahahaha


detta kommer sååååå i bloggen!!!!


*ASG*


- Sara Young - "That´s why I love you so much, my Angel of despair..." har precis skickat dig en vibb.

(men jag är döende, dubbelvikt på golvet)

- Sara Young - säger:

hallåååååååååååå


- Sara Young - "That´s why I love you so much, my Angel of despair..." har precis skickat dig en vibb.

(still dying, on the floor)

- Sara Young - säger:

aaaaaaaaaaaalååååååååååååååååååå


oki.... jag rökar så länge.. brb

Jersey säger:

Ok... Ooookey. andas normalt igen. Shiiiit... kramp som fan

- Sara Young - säger:

ok ok.... nu går jag o lägger mig innan nåt nytt dyker upp..  hahhahha

Postat av: bitchen

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!! jag hoppas inte nån från jobb läser detta... då kommer det att komma fram att jag e galen. HAHAHAHAHA! xD

2008-08-27 @ 22:02:14
URL: http://valkyria85.blogg.se/
Postat av: Maria

Eh... babe... så bra är du INTE på att dölja det. ;)

2008-08-27 @ 23:02:01
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Marie

Om jag ska kunna kommentera din blogg lika mycket så måste du ju uppdatera lite oftare ;)

2008-08-28 @ 19:59:52
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Maria

Mmmm, kommer säkert något senare idag. ;)

2008-08-29 @ 08:47:01
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: Marie

Faktiskt.. Så var den ju inte alls lika bra som man hoppats på efter boken :P

2008-09-01 @ 18:59:23
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Marie

Honey honey.. kom igen nu :D Uppdatera!

2008-09-05 @ 00:20:15
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback