Syskonkärlek...

Ett helt vanligt (i vår värld) samtal mellan mig och syrran när vi är på respektive jobb.


Alex: Du, hur har du fått in din bild å fixat egen blogg?

Jag: Skit lätt.
Fixar du bara på http://www.blogg.se/ =)
Ska du skaffa blogg, syrran???

Alex: Jag har redan blogg: wickedal.blogg.se =P
Att du inte har vetat det =P
Men ja menar hur gör man egen design??

Jag: VA?! FY FAN!
Nu är vi där igen... Du berättar inte saker för mig mer. Jag känner att jag kämpar själv i vårt förhållande. *paus för att samla mig*
Jag är din syster... ditt liv... ditt allt

Alex: Överdriv va.
Det är väl ditt ansvar att ta reda på vad som händer i mitt liv!!!!!!!! Det ska va ditt främsta intresse här i livet.

Jag: Kolla. *pekar* Nu gör du det igen. Underminerar mina känslor.. *paus för samlande igen*  
VA? Jag litar väl på att du o jag har en fungerande kommunikation!

Alex: Jajajajajajajajajajajajaja, jag ber så hemskt mycket om ursäkt från botten av mitt hjärta...


Sen i MARS har hon haft denna bloggen...
*sighs* Sisters....





Wicked Al... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback