It's my life...

And what a crazy life it is...


Dessa veckor har varit total galna.

Festen hos Sara förra helgen var ett rent fylleslag. Dagen efter var vi väldigt förundrade över hur hennes gardinstång i vardagsrummet trillat ner och hur ingen har märkt det, men vi alla var i det rummet.

Mycket intressant faktiskt...


Förra veckan var jag mest hemma. Fick någon förjävlig ögoninfektion (skyller allt på Ante...) och fick vara hemma mesta delen av veckan. (Jovi, katten, avskydde mig efter 2 otroligt rastlösa dagar...)

Var först frisk nog att jobba heldag i fredags igen... Och shit va kul vi hade.
Oförglömliga kommentarer och diskussioner har haglat. FAST inte Sara och Sandi var där...


En diskussion var alla mina förhållanden med folk till höger och vänster. (nu får ni ser vad som händer om man ger oss för mycket fritid att tänka på...)

Jag är skild från Momo som jag har 3 barn med, Mallis, Callis och Jullis. Men vi skilde oss för jag ska gifta med Robin eftersom han nu flyttat till Norge och ska tjäna storkovan och alla vill väl ha en rik man som försörjer en.

Problemet är att jag uppenbarligen väntar barn med Alex (Garlic) och måste nu även gifta mig med honom...

Fast då uppenbarades ett annat problem, nämligen att jag är redan smyggift med Stoffe.

Ja, det är svårt att ligga på topp... Inte alls lätt och jag kan förstå varför jag känner mig utbränd ibland. ;)


Sen har vi ju då Stoffe och Jonny som är de mest underbara killar en tjej kan umgås med mesta delen av dagarna.

Allting blir roligt när man har dom i närheten.

Vi diskuterade av någon anledning om att vara med någon av samma kön. Stoffe sa att han aldrig gjort något med en kille och det skulle han aldrig få för sig att göra heller och han var väldigt stark i detta.

DÅ säger Jonny: "Man är ingen man förens man provat någon av ens eget kön!"

Stoffe min var OSLAGBAR! Och hur Jonny vet detta är inget vi behöver veta. Jag lovar... ;)


Stoffe är även den (förutom Sara och Sandi) som får höra ALLA mina problem, utbrott och flipp eftersom han sitter bredvid mig ca 8 h om dagen.
Så han har nu fått höra om min hemskt kränkande filmkväll (som vi inte nämner mer här) jag skulle ha i lördags med en killkompis vars namn vi inte behöver nämna här.

Och efter jag har berättat hela historien i en väldigt dramatisk tappning, så säger Stoffe: "Så du fick inte... som man säger: Fuck him??"

CRACK ME UP!

Skit bra!!

Stoffe kan även dansa Hola Hola! Brilliant!


Sen har Sara slagit i Sebbe och Micke att jag legat med Robin. Ja, ok, jag spelade med en hel del också, men nu kan jag inte få dom att tro nåt annat.

Helt omöjligt och Sebbe tror nu att detta är anledningen till att jag inte saknar honom lika mycket mer. Stackars Robin som visst ska åka till dem i helgen... De kommer tracka skiten ur killen. *Sorry Baby...*


Sara, Sandi och jag ska även ta tag i våra liv så de inte står så still. CARPE DIEM!

Nu ska vi bara göra det också.


Veckans Citat x 100: "Hörandes på låten Solsbury Hill från Rockstar Supernova: Stoffe, det här är Gilby Clarke!!"


Och: http://www.youtube.com/watch?v=gMF1B2zxSTA&feature=related



image59
Sara och jag



image60
Chockerad jag och den chockerande Sandi... ;)


4 månader och 6 dagar kvar to One Wild Night!!

Postat av: bitchen

1: min gardinstång... den ligger kvar på golvet... :/ mycket tragiskt. speciellt eftersom jag inte har nån borrmaskin... *snyft*
2: ASG!!!! bild 2: vad sitter fredde o kasia o kollar i...? hhmmmm... JO! saras inflyttningspresent!!!! *asg*

2008-02-13 @ 04:50:52
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback