PS Jag älskar dig...

Så har vi kommit förbi Alla Hjärtans Dag också...
Den dagen var helt underbar. *S* Fast jag är singel... När jag kom till jobb flinade Sandi stort och berättade att hon hade en present till mig. Jag började protestera eftersom vi bestämt att inte göra nåt sånt. *S* (att jag aldrig lär mig med Laebel-systrarna)... Men protester hjälpte inte.
Så jag får en svart liten katt som hon stickat till mig. *S* GRYMT SÖT! Vi bestämde oss för att döpa den till Bon. ;) Gissa varför liksom...
Jag lägger sen fram chokladen till Stoffe tillsammans med ett kort eftersom Stoffe i år var min substitut pojkvän.
När han kommer får jag en skål med massa gelehallon i som han till och med hade slagit in i sånt cellophane!
UNDERBART!! =D Världens bästa substitut pojkvän och jag lovar att han kommer göra en tjej riktigt lycklig en dag. *smile*

Veckan fortsatte i normal takt, med massa diskussioner om olika jobbrelaterade saker. Löste även bråket med Elle (lillsyrran) som jag inte talat med sen ungefär jul... För även om hon kan vara extremt korkad, så är hon helt ok. ;)
Sara kom på Världens bästa raggningsreplik: Screw me if I'm wrong, but haven't we meet before??
Brilliant! Den måste ju bara prövas någon helg!
Efter allt detta kom den efterlängtade helgen... Min enda hela lediga helg denna månaden så den har varit grymt behövd.
Alex (syrran) kom ner från Stockholm så vi var och fikade igår och pratade om våra liv... Fast nu när jag tänker efter så var det mest jag som pladdra på... HAHA! Stackars Al... ;)

Jessi ringer mig mitt i alltihop och säger att vi ska gå på bio samma kväll och filmen vi skulle se var Sweeny Todd.
Det är bara att hänga med liksom. Så efter en ofrivillig tupplur (mina ögon vägrade hålla sig uppe) pyser jag hem till henne för att gå tillsammans ner.
Vi kommer dit ganska tidigt och sätter oss ner på en bänk för att utföra vår hobby en stund. Alltså att sitta och studera olika människor som är där. För er som inte gjort det förut (de få av er) GÖR DET! Det är riktigt roligt!
Till slut blir vi insläppta och vi myser ner i stolarna med popcorn och cola och efter reklamvisandet blir Jessi den som säger den klassiska kommentaren: "Ja, då var det slut. Då går vi hem." Och vi fnittrar gott åt det, fast man säger det varenda gång man är på bio...
Filmen var skit bra! Blodig, med catchiga låtar och ett psykopatiskt par som slicear och... bakar... ;)
Värd att se, men om man är känslig för blod och med allt som hör till det, ska man nog inte se den... 

Vi går hem till henne för jag ska låna en bok... Tittar lite på Melodifestivalen och jublar lite smått över att Carola måste göra Andra chansen, innan jag går hem och finner att en av mina absoluta favofilmer, Up close and personal går på tv. SADLY TO SAY, får jag inte se klart den eftersom min telefon ringde... (suckar djupt)
Så efter ha ringt Sara och Sandi och stört dom kryper jag ner i sängen med boken jag lånat av Jessi...

PS Jag älskar dig heter den, eftersom det är den nästa film som vi ska se på bio, men boken måste läsas först.
Den är helt fantastiskt underbar! Har suttit med den hela dagen, har inte kunnat lägga ner den. Jag avbokade till och med min tvätt tid...
Jag har skrattat som en galning, snyftat och bölat till den... Den är lätt min absoluta favoritbok och om filmen lever upp till den, så kommer det bli en av mina favoritfilmer. 
Och att Gerard Butler är med i filmen skadar ju inte precis... ;)

image61


Ny vecka väntar... Inte speciellt spännande händer förutom att 4 av oss Lund syskon ska festa ihop för första gången ever. Kan bli intressant...
Låter lite fina konversationer avsluta denna veckan:

Mina småsyskon diskuterar intima saker:

Kitte  - Du hatar berörning va?!
Babbi - JEPP...
Kitte - Jag ÄLLLSKAR det..
Babbi - Jo tack, det vet nog halva stan...

Sara och jag diskuterar samvete:

Valkyria (Sara) säger:

*asg* Ni får inga skuldkänslor härifrån anyway!

Jersey säger:

Neeej jag vet det... Skulle bara kolla för säkerhets skull liksom... Du kanske fick ett samvete med cornflakes paketet denna helgen. Undrens tid är ikke förbi.

Valkyria säger:

Nej nej, jag äter inte cornflakes...

Jersey säger:

HAHAHAHAHAHA

Valkyria säger:

...käkar TAGGTRÅD!!! *grrrrrrrr*

Jersey säger:

HELL YEAH!!


Och hur jag än försöker undvika det så kommer det alltid med:

Valkyria säger:

Well, fuck you very mutch

Jersey säger:

Nä tack, I think I'll pass

Valkyria säger:

Jag skrev ju inte "me" eller hur!

Jersey säger:

Nä du skrev you... och det har jag heller inte lust med

HAHA SCREW THAT!

Valkyria säger:

Nänä... Well, fuck the Pink Sambora very mutch då...

*asg*

Jersey säger:

*asg* VARENDA dag kommer Pink Sambora upp alltså... JA i samtalsämnen då... Inte nåt annat

Valkyria säger:

*ASG*

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight

Jersey säger:

HAHAHAHAHAHAHA
Valkyria säger:

Din Sambora e fan mer poppis än den riktiga Sambora.

Jersey säger:

*asg* JAAA faktiskt

Valkyria säger:

*S*


Crazy persons... ;)

 
image62
The real Sambora... ;)


4 månader och 2 dagar kvar to One Wild Night!!

Postat av: Lillsyrran

Haha Pink sambora! Mwahaha hur går det för er två då ;D och erkänn, det var en bra kommentar av mig till kitte? xD haha puss

2008-02-18 @ 04:30:55
URL: http://babbilund.blogg.se
Postat av: bitchen

weeeeeeell... raggningsrepliken funkar... ;) fast vissa fattar ju inte!!! *harkel.. Emil.. host*
Ooooooch mitt samvete... vilket? vad e det??? har jag missat nåt?????? *stirr-smiley*
hälsa pinkis från mig... ;) ni har ju er "egen" låt nu.. *ASG*

2008-02-20 @ 23:15:31
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback