Angels msn talk...

Eftersom jag, Sara och Sandi nu har börjat snacka väldigt mycket på msn sent på kvällarna så måste jag dela med mig. Här kommer de bästa glimtarna som gått till historia:
Jersey: Jag... Valkyria: Sara... Sandi: Sandi....

Sara ser till att jag är förbered för att sova:

Valkyria säger:

Alrighty darling!

Jersey säger:

See ya tomorrow!!!

Valkyria säger:

I will see you tomorrow dear! Sleep tightly then! And go to the loo before you sleep!


Jag är lite irriterad och är trött på killar i ungefär 5 min och berättar för Sara om min plan:

Jersey säger:

Jag ska fan bli lesbisk

Jersey säger:

Andas...

Valkyria säger:

*heart stop beating*

Valkyria säger:

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP

Jersey säger:

VÄNTA

Valkyria säger:

*rak linje*

Jersey säger:

Har cola i munnen, måste svälja

Jersey säger:

Så, färdig. Carry on

Valkyria säger:

To late... I'm fucking dead, mate...

Jersey säger:

HAHAHAHA

Valkyria säger:

Dom har lixom stäng av monitorn nu, men WTF DRICK DU DIN JÄVLA COLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag och Sandi inser vikten av äkta vänskap:

Sandi säger:

Huset rasar nog

Jersey säger:

OH NAJ!

Sandi säger:

Förmodligen gör det det.....

Jersey säger:

NEJ! Men om det händer får ni flytta in till mig. Men Henrik får INTE skjuta Jovi...

Sandi säger:

Hahahahah nej men zorro (hunden) äter nog honom,,,, men bara du kommer ihåg att vår vänskap är större än sådana bagateller....

Jersey säger:

*asg* HAHAHAHAHAHA!!! Ok, jag ska komma ihåg det när jag råkar crasha din bil totalt...

Sandi säger:

vaaaa vad har min bil med detta att göra?

Jersey säger:

Bagateller...

Sara är på en egotripp:


Valkyria säger:

*SARA ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST...*

Sandi säger:

Vad gör du.........

Valkyria säger:

Repeat after me angels: "SARA E BÄÄÄÄÄST..*

Sandi säger:

Tror du hon övar till Bootycall kommer?

Valkyria säger:

*ASG*
Jersey säger:
HAHAHAHAHA!!

Jag är på toa och Sara och Sandi får för sig att jag gått hädan:


Sandi säger:

vi är samlade här i dag...

Valkyria säger:

för att hedra denna smygfis...

Sandi säger:

för att ta förväl

Sandi säger:

hahahahahahaha

Valkyria säger:

och för att slippa lukten...

Jersey säger:

*dör*

Sandi berättar varför hon vet så mycket:


Jersey säger:

*asg* Vad får du allt ifrån?!

Sandi säger:

Mmm jag vet inte jag tror det är Gud som talar till mig

Jersey säger:

*ligger dubbelvikt* OOOOOK

Sandi säger:

Mmmm så tänk på det nästa gång jag kmer med "goda" råd

Jersey säger:

HAHAHA jag ska säga det till folk när du gör nåt sånt:

Jersey säger:

"Jooo lyssna på henne... Gud talar genom henne. You know, Jungfru Sandi!"

Sandi säger:

Mmm bra ide då kan vi säga att Adrian (Sandis son) är Jesusbarnet

Jersey säger:

HAHAHAHAHAHAHA

Jersey säger:

Absolut

Sandi säger:

Mmm sara tror inte på mig

Sandi säger:

Vi får vända henne till Kristi brud

Jersey säger:

*asg*

Sandi säger:

Hon är ju också lite så där galen som skulle kunna döda folk

Jersey säger:

OMG!

Sandi säger:

Mmm lika bra hon gör det för en bra sak då.... för mig....

Jersey säger:
HAHAHAHAHAHAHAHA

Sandi säger:

Men vem ska du vara då........

Jersey säger:

Den heliga anden

Jersey säger:

HAHAHA eller Maria Magdalena... Hon var hora

Sandi säger:

Sara tycker du kan vara jungfru Maria...

Jag sa till Sandi innan hon körde från jobb, mitt i stormen att köra försiktigt. Det slutade så här:

Jersey säger:

Gick det bra att köra hem?

Sandi säger:

NEJ

Sandi säger:

Höll alvarligt på att köra ner från bron jag kör hem på... eller en lastbil höll på att pressa ner mig för han fick sladd pga vinden...

Sandi säger:

Också mitt fel körde typ 130km på väg hem....

Jersey säger:

130, SANDI?!!! ÄR DU HELT GALEN?!

Sandi säger:

mmmm sorry.....

Jersey säger:

JAG SA JU TILL DIG!

Sandi säger:

Ville ju hem...

Jersey säger:

MEN ändå! Du kan ju inte köra ihjäl dig, människa!

Sandi säger:

Jo tack jag vet.....

Sandi säger:

Nu

Jersey säger:

HAHA! SMARTASS!!

Sandi säger:

Förlåt

Sandi säger:

Efter att detta hände körde jag 90 hem...



image58
The Angels...

Postat av: bitchen

*ASG IHJÄL MIG... IGEN* våra msn-snack är ju så sjuuuukt bra att det är näst intill tvångs-garv på dem!!!!
OOOOOOOCH... ska bara kommentera att Sandi har typ 2 minuter hem efter bron. så att hon körde i 90 resten av vägen, hade lixom kunnat vara skitsamma. :P men det e ju Læblarna: kör som in i helvete, så hamnar du där... ;) vårt mål ser ni! :) det och: knulla satan!!!! ;) *ASG*

2008-02-01 @ 01:02:23
URL: http://www.valkyria85.blogg.se
Postat av: kicki

fint du har klippt dig. har inte du facebook?

2008-02-01 @ 16:02:32
URL: http://attoffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback