En liten lista...

I pausen på filmen...

1. Hur gammal är du om 5 år?
28 år...

2. Vem tillbringade du två timmar med idag?
Sara! ja, och Jovi här hemma...

3. Hur lång är du?
Enligt mitt pass: 1.56... Men det verkar otroligt litet... *tvivlar*

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Sagan om Konungens återkomst, just nu. ;)

5. Vem ringde du senast?
Mamma =)

6. Vem ringde senast dig?
Sara

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha, det är hemligt... Men det var från Robin. *ler*

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa... Roligare att skratta då!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda...

10. När såg du senast din mamma?
Förra fredagen, när hon lämnade mat till mig... (Jag var sjuk, OK??)

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröngrå...

12. När vaknade du idag?
11.00 av en skrikande Jovi... (jooo, katter kan skrika... Jag lovar...)

13. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
I'm a rockstar och lever livet. =)

14. Vad skrämde dig om natten som barn?
HAHA Darth Vader... Och garderoben för mamma sa att Narnia fanns där och i Narnia fanns där en häxa ju... ;)

15. Vad fick dig verkligen att skratta sist?
Saras och mitt snack om number 2... hahahahahahaha

16. Hur stor är din säng?
Inte så jätte stor... vet inte hur stor. Hmm....

17. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär... En bärbar är nog ingen bra idé att ge mig. ;) (IT killarna i mitt liv jublar)

18. Sover du med eller utan kläder på dig?
Det beror på om det är varmt eller kallt. ;)

19. Hur många kuddar har du i sängen?
2

20. Hur många landskap har du bott i?
1, SKÅNELAND!

21. Vilka städer har du bott i?
Helsingborg... Sen byarna runt.

22. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor... Är så frusen av mig...

23. Är du social?
Japp!

24. Vilken är din favoritglass?
Oj... Oooh Chokladglass tillsammans med mangosorbet... eller glassbåtar.

25. Vilken är din favoritefterrätt?
All efterätt är bäst... Slut diskuterat!

26. Tycker du om kinamat?
Abso-fucking-lutly!!

27. Tycker du om kaffe?
Nja... jag har nog lärt mig att tycka om det... Om man nu kan kalla IT-kaffe för kaffe...

28. Sover du på någon särskild sida?
Nää... tror jag inte.

29. Kan du spela poker?
Jag TROR att jag kan spela poker... Om jag kan det är en annan sak.

30. Tycker du om att mysa/kela?
JA! Queen of mys ju!

31. Är du en beroendemänniska?
Det är nog alla på nån nivå...

32. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Nej...

33. Vill du ha barn?
Jaa *ler*

34. Kan du några andra språk än svenska?
Danska, engelska och lite norska. Lala försöker även lära mig arabiska... ;)

35. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej. =)

36. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet...

37. Vad spenderar du helst pengar på?
Musik, böcker, filmer, kläder och mys med mina vänner. =)

38. Äger du dyrbara smycken?
En del...

39. Vilket är ditt favoritprogram på Tv:n?
Greys Anatomy!

40. Kan du rulla med tungan?
Tror inte det...

41. Vem är den roligaste människan du känner?
Sara och Sandi... *störda* ;)

42. Sover du med gosedjur?
Haha ja faktiskt.

43. Vad har du för ringsignal?
Everybodys broken med Bon Jovi

44. Har du kvar klädesplagg från när du var liten?
Jag tror faktiskt det... Hos mamma eller nåt.

45. Vad har du närmast dig som är rött?
Coca Cola flaskan. ;)

46. Flirtar du mycket?
Jaa... uppenbarligen gör jag visst det... ;)

47. Kan du byta olja på bilen?
HAHAHAHA NEJ!

48. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej nej... 

49. Vilken var den senaste boken du läste?
The Heroin diaries... *as bra*

50. Läser du dagstidningen?
Aftonbladet.

51. Prenumererar du på någon tidning?
Inte än...

52. Dansar du i bilen?
Haha ja, det måste man ju.

53. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix...


Back to the movie... ;)
Postat av: bitchen

HAHAHAHAA! har du tråkigt vännen??? ;) haha! denna ska jag sno o så kan ni läsa svaren från mig på min blogg med... :D

2008-01-12 @ 22:38:51
URL: http://www.valkyria85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback